Latest News

Hrvatima su zanimljivije sise i guze od filma!


Nataša Janjić je razočarana što u njenoj rodnoj Hrvatskoj medije najviše interesuju erotske scene iz filma „Sveti Georgije ubiva aždahu"
Nataša Janjić
SKIDA SE SAMO ZBOG UMETNOSTI... Nataša Janjić
Glumica Nataša Janjić, pred današnju zagrebačku premijeru ostvarenja „Sveti Georgije ubiva aždahu", razočarana je što medije u njenoj rodnoj Hrvatskoj najviše interesuju erotske scene iz filma Srđana Dragojevića.
- Kad je premijera bila u Srbiji ljudi su pogledali film, pa ih nisu interesovale takve banalne stvari. Izgleda da je u Hrvatskoj zanimljivije videti sise i guze, nego film - požalila se Nataša, i dodala da joj snimanje takvih scena nije bilo nimalo prijatno.
- Dok smo snimali ljubavnu scenu uz reku, padala je kiša i bilo je užasno hladno, bila sam mokra i gola i smrzavala sam se. Ali, stisneš zube i misliš na ulogu i na partnera koji je u istoj situaciji kao i ti. Nikad nije jednostavno snimati gole scene. Nekako o tome ne razmišljaš kad su pred tobom tako lep scenario i vrhunska glumačka ekipa. Bila sam počastvovana što sam na području cele bivše Jugoslavije baš ja prošla na audiciji, pa sam jednostavno odradila te scene kao svaki glumački zadatak - objasnila je Janjićeva.
Nataša Janjić
Osim u filmu Srđana Dragojevića „Sveti Georgije...", Nataša je glumila u još jednom srpskom ostvarenju - seriji „Na terapiji", u kojoj joj je partner legendarni Miki Manojlović.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.