Latest News

Bora i Ivan neće u „Velikog brata"


Folk pevaču Bori Drljači sinovi ne dozvoljavaju da učestvuje u šouu, voditelj Ivan Ivanović odbio poziv zbog „Survajvera"
Folk pevač Bora Drljača i voditelj Ivan Ivanović su među 14 VIP ličnosti za koje se spekuliše da će se u subotu useliti u kuću „Velikog brata".
Tabloido saznaje da Bora želi da postane ukućanin, ali mu sinovi to ne dozvoljavaju, a voditelj Ivan je odbio poziv zbog angažmana u konkurentskom rijalitiju „Survajver".
- Iako se oba moja sina žestoko protive mom učešću u „Velikom bratu", sam ću odlučiti šta je za mene najbolje - kaže Bora, i dodaje:
- Ako uđem, nek se ljute do mile volje. I ja se ljutim što se ne žene, a oni na to ne daju ni pet para. Meni je veći problem što imam tezgu u Kanadi u februaru na koju ne bih mogao da otputujem ako uđem, ali voleo bih da učestvujem i svima pokažem kako se treba zezati - rekao je Bora.
Iako Drljača ne želi da defintivno potvrdi ulazak u šou,Tabloido saznaje da je on siguran učesnik „Velikog brata". Osim njega, u kuću na Košutnjaku useliće se i pevačice Anabela Đogani i Romana Panić, radio-voditeljka Divna Karleuša, reper MC Stojan, imitator Goran Stojićević Karamela, folkeri Era Ojdanić i makedonski transvestit Bojan Jovanovski. Iako je bio među potencijalnim ukućanima, voditelj Ivan Ivanović ipak neće učestvovati u šouu jer mu poslovne obaveze to ne dozvoljavaju.
- Počeli smo sa pripremama završne večeri „Survajvera", koju vodimo Andrija Milošević i ja. Ozbiljno smo shvatili ovaj projekat, pa imam veoma malo slobodnog vremena. Ne postoji šansa da se pojavim u VB-u, jer bi se to poklopilo sa finalnom večeri rijalitija koji radim mesecima - kaže Ivanović.  

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.