Latest News

Tanja Savić, pevačica: I ja sam videla Džonija Depa!


Tanja Savić upoznala holivudskog zavodnika na žurki Emira Kusturice. Popularni glumac oduševio mladu folk zvezdu
Tanja Savić
Folk pevačica Tanja Savić upoznala je u petak veče američkog glumca Džonija Depa koji je bio specijalni gost kod reditelja Emira Kusturice na filmskom festivalu „Kustendorf" na Mokroj Gori.
Džoni Dep
Tanja se u društvu kolege Stevana Anđelkovića sasvim slučajno našla na Kusturičinoj VIP žurki organizovanoj u Depovu čast, jer se vraćala iz Višegrada gde su nastupili za doček pravoslavne nove godine. U izjavi  pevačica nije skrivala oduševljenje što je upoznala Depa.
- Stevan i ja smo na poziv prijatelja svratili kod Kusturice na VIP žurku koja je upriličena povodom dolaska Džonija - kaže Tanja i dodaje:
- Depu su me predstavili kao popularnu pevačicu u Srbiji, što je njega oduševilo. Proveli smo u prijatnom razgovoru oko petnaestak minuta i moram da priznam da je na mene ostavio fenomenalan utisak. Jako je lep, drag i zrači neverovatnom toplinom i nežnošću koja ne može da se opiše rečima. Po meni izgleda mnogo bolje uživo, nego na televiziji.
Pevačica je tom prilikom konačno upoznala i omiljenog reditelja Emira Kusturicu.
- Budući da su Stevan i Milica Todorović učestvovali u Kusturičinoj operi „Dom za vešanje", puno su mi govorili o njemu kao odličnom reditelju i surovom profesionalcu. Nas dvoje smo obavili jedan kratak razgovor te večeri, koji je na mene ostavio lep utisak. Zasad nismo govorili o poslovnoj saradnji - zaključila je Tanja u razgovoru sa reporterom.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.