Latest News

Manuelov humanitarni turnir


Najšarmantniji učesnik trećeg serijala „Velikog brata" Manuel Stojanović organizovao je subotu veče u punoj hali „Kej" u Pirotu humanitarni fudbalski turnir na kome su, pored ekipe „Velikog brata" koju su činili skoro svi ukućani, učestvovale i ekipa pirotskih pobednika u takmičenju „Kraljevi Ade" i ekipa Radničkog iz Pirota
Humani Manuel u društvu svojih obožavateljki
Vole ga žene... Humani Manuel u društvu svojih obožavateljki
Sav prihod od prodaje ulaznica sa turnira, na kome je pobedila ekipa „Velikog brata", namenjena je pirotskim četrnaestogodišnjim trojkama Moniki, Milici i Milijani Rančić, koje od rođenja boluju od cerebralne paralize i uskoro ih očekuje još jedna operacija kako bi prohodale.
- Ideja da se u Pirotu odigra humanitarni turnir pala mi je na pamet zbog toga što su mi drugovi iz VB bili gosti na slavi. Čuo sam za sudbinu pirotskih trojki i želeo sam da im pomognemo na ovaj način. Nadam se da će uz našu pomoć prohodati. Iz kuće sam u goste pozvao sve prijatelje, osim Karla i Dragice, sa kojima nisam bio u dobrim odnosima. Pozvao sam i Violetu, ali mislim da je Karlo nije pustio da dođe zato što se plaši da se ona ne zaljubi u mene. Tanja nije mogla da dođe iz opravdanih razloga - kaže Manuel.
Jovana i Radiša
U centru pažnje... Jovana i Radiša

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.