Latest News

Manuel: Kiki hoće da bude pirotska snajka!


Manuel Stojanović nedavno je u svom domu u Pirotu ugostio Kiki Ralevu, sa kojom je u rijaliti-šouu „Veliki brat" započeo ljubavnu vezu. Piroćanac kaže da Makedonka želi da se uda za njega!
Manuel i Kiki, Veliki brat 2009
- Kiki hoće da bude pirotska snajka, ali ja ne znam da li hoću da budem makedonski zet! - kaže Manuel , i dodaje da trenutno razmišlja samo o tome kako da na najbolji način iskoristi popularnost.
- Posle izlaska iz kuće „Velikog brata" dobio sam mnoge ponude koje se tiču karijere fudbalera. Reč je o ponudama iz Beograda, Niša i Pirota. Dobio sam i dve ponude da idem u inostranstvo na Maltu i Farska Ostrva, ali o tome ne smem da govorim. Među zainteresovanima je i jedan prvoligaš koji želi da odem na probu. Na leto ću izvagati sve poslovne opcije. Trenutno nisam spreman za tako nešto jer sam ispao iz forme. Takođe, dobio sam i ponude za snimanje spotova, bavljenje fotomodelingom i manekenstvom - pohvalio se Stojanović.
Kiki i Manuel u „Velikom bratu"
Oako je počelo... Kiki i Manuel u „Velikom bratu"

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.