Latest News

Iz „Granda" među seljake


Jelena Jovanović, učesnica poslednje sezone takmičenja „Zvezde Granda", u seriji „Seljaci" glumi apotekarku
Jelena Jovanović, zvezda Granda
ZALJUBILA SE U GLUMU... Jelena priželjkuje nove uloge
„Zvezda Granda" Jelena Jovanović dobila je ulogu u seriji „Seljaci"! Folk pevačica, koja se takmičila u poslednjoj sezoni serijala „Zvezde Granda", u 125. epizodi hit-serije glumi drsku i nadmenu apotekarku.
- Ulogu sam dobila nakon što sam upoznala Bogoljuba Mitića Đošu. U seriji im je bila potrebna mlada i atraktivna plavuša, a ja sam bila željna novog izazova. Reditelj Dragoslav Lazić mi je dao tekst, koji sam malo izmenila da bih mogla lakše da ga izgovorim. Lik apotekarke je totalno suprotan mom temperamentu. Ja nisam nadmena, uobražena i nikada ne bih prevrtala očima, kao što to radim u „Seljacima" - priča Jelena.
Jelena Jovanović, učesnica poslednje sezone takmičenja „Zvezde Granda", u seriji „Seljaci" glumi apotekarku
Pevačica kaže da su je na snimanju podržali legendarni Mira Banjac, Petar Kralj i Bata Živojinović.
- Mira, Petar i Bata mnogo su mi pomogli svojim savetima. Tačno znaju kada šta treba da mi kažu da bih svoj posao obavila na najbolji način. Đoša je zasmejavao celu ekipu, dok je Dragoslav smirivao situaciju. Bilo je veoma zabavno, uživala sam na snimanju - kaže Jelena, i dodaje:
- Jedva čekam neku novu ulogu! Obožavam sve vrste umetnosti. Kao devojčica bavila sam se slikarstvom i glumila sam u Pozorištancetu „Puž", a zatim sam se posvetila pevanju. Na prvom mestu prioriteta trenutno mi je muzička karijera i raduje me što često nastupam u beogradskim klubovima - poručuje Jelena.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.