Latest News

Nigor odbio duet sa Topalkom!


Igor Lazić ne želi da snimi zajedničku pesmu sa „zvezdom Granda" Milanom Topalovićem. Crnogorski muzičar poručuje da sebe ne vidi u „Grandu"
Nisam siguran da mi je u interesu snimanje dueta sa Topalkom. Ja sam u nekom svom fazonu, koji izgleda niko ne razume ... Nigor

Igor Lazić je odbio ponudu Milana Topalovića da snime duet! Kako saznajemo, Topalko je, u dogovoru sa čelnim ljudima produkcije „Grand", ponudio svom bliskom prijatelju i dojučerašnjem saborcu sa „Farme" da otpevaju zajedničku etno-pesmu. Međutim, Nigor nije bio oduševljen idejom da svoju karijeru preseli u „Grand".
- Direktor „Granda" Saša Popović smatra da će dueti farmera sigurno biti veliki hitovi. Nakon što su Cakana i Viktorija dogovorile snimanje zajedničke pesme, Popović je predložio Topalku da sa Nigorom snimi duet, koji želi da uvrsti na prvi album pobednika rijaliti-šoua - navodi naš sagovornik, i dodaje:
- Međutim, Nigor nije oduševljen time jer ne želi da svoju karijeru gradi pojavljujući se na sceni „Grand šoua". Ali, nije imao srca da Topalka odmah odbije jer je sa njim postao blizak prijatelj. Poznati crnogorski muzičar je rekao da mora još malo da razmisli da li će sa folkerom snimiti duet - zaključuje sagovornik .
Nigor  potvrđuje da mu je Topalko predložio snimanje dueta, ali da ništa precizno nije dogovorio.
- Topalko me je pozvao, ali nisam siguran da mi je u interesu snimanje zajedničke pesme sa „Grandovim" pevačem. Rekao sam mu: „Brate, svaka ti čast, ali ne znam ko tu hoće da ima interes..." Sebe ne vidim kao nekog ko bi gostovao u „Grandovim" emisijama. Ja sam u nekom svom fazonu, koji izgleda niko ne razume. Sada mi je važno da snimim singl i da ga što pre prezentujem javnosti, a za duet sa Topalkom ima vremena... Videćemo, ne razmišljam sada o tome - rekao je Nigor.
Humanitarni kokteli u „Braunu"
U beogradskom klubu „Mr. Stefan Braun" u ponedeljak je održano humanitarno veče na kome su poznate ličnosti skupljale novac za decu sa Kosova i Metohije. Veče poznatih postalo je zaštitni znak ovog poznatog prestoničkog kluba, gde svakog ponedeljka javne ličnosti u šanku prave koktele i skupljaju dobrotvorne priloge za bolnice, crkve, decu bez roditelja...
Uloge šarmantnih barmena ovog puta dobili su novinar i bivši učesnik rijalitija „Farma" Aleksandar Saša Jovanović, odbojkaš Edin Škorić, fudbaler Zvezde Vujadin Savić, kao i dve lepotice - bivša mis Vojvodine Sanja Radinović i kreatorka Maja Marukić. Kao i do sada, program je vodio najpoznatiji beogradski „taksista" Ivan Ivanović.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.