Latest News

DŽONI DEP: Zaljubio sam se u Srbiju!


Još pre 18 godina zavoleo sam ovdašnji narod i kulturu, osetio sam neku povezanost i bliskost sa vama. Zbunjuju me ankete koje govore da sam najseksepilniji muškarac decenije. I dalje mislim da je to neka greška
Holivudska zvezda Džoni Dep u razgovoru sa novinarima na festivalu „Kustendorf" poručio je da je oduševljen Srbijom! Čuveni glumac, gost osnivača festivala, režisera Emira Kusturice, kaže da ga je obradovala mogućnost za neformalni kontakt sa mladim nadama filma.
Životna filozofija na srpski način
Razgovor sa Depom obeležio je i svojevrstan biser koji je nasmejao novinare. Na neobično pitanje novinarke da li je istina da se Kusturičina životna filozofija može izraziti frazom „sve je to ku*ac", Dep je, pošto mu je Kusta objasnio šta su ga pitali, rekao da je posredi nesporazum. Zatim je na tečnom srpskom jeziku rekao da srpski režiser ima devizu „sve je to pi*kin dim"!

- Oduševljen sam pejzažom i naseljem Drvengrad. Nisam mogao ni da zamislim da se na ovako magičnom i lepom mestu održava jedan filmski festival. Na drugim festivalima uglavnom je sve u kupovini i prodaji, dok ovde postoji mogućnost pravog ljudskog kontakta. Za mene je impresivna mogućnost susreta sa dolazećim autorima - kaže Dep.
Srbiju ste prvi put posetili 1992. godine. Kakve uspomene nosite iz tog vremena?
- Istog trenutka sam zavoleo ovdašnji narod i kulturu, osetio sam neku povezanost i bliskost sa vama.
Kako gradite svoje često ekscentrične likove?
- Važno je imati čvrstu osnovu, naći bazu od koje će se graditi karakter, istražiti sve detalje o tom liku, ali i biti spreman da to sve baciš, da se na snimanju prepustiš intuiciji i - onda se desi magija! Nekada to uspe, nekada ne, ali bitno je truditi se. Kada čitam scenario spontano mi se javljaju različite slike u umu. Možda vidim osobu koju sam poznavao, ili psa iz detinjstva, i onda od te slike gradim dalje svoj lik. Što teže - to bolje, s tim da uvek imam intenciju ka humornoj strani lika.
Ponovo ste radili sa Timom Bartonom, ovoga puta u ekranizaciji „Alise u zemlji čuda".
- Veoma sam srećan zbog toga. Tim Barton, Džim Džarmuš i Emir Kusturica su moji najdraži režiseri. Njihovi pristupi su različiti, ali ono što ih povezuje jeste to što kao umetnici nikada ne pristaju na kompromise!
Šta najviše volite da čitate?
- Omiljeni pisci... To je Šarl Bodler! Zatim Po, pesnici Čarls Bukovski i Ginzberg, pa Keruak i Barouz... Naravno i Tompson (Hanter S. Tompson, američki novinar i pisac, osnivač tzv. gonzo novinarstva, prim. aut.). Ja sam zavisnik od knjiga. Istovremeno čitam dve-tri knjige i nikada ne mogu da se zasitim.
Pomenuli ste Tompsona. Završili ste film „Rum Diaries" po njegovoj prozi?
- Veoma sam zadovoljan kako je taj film napravljen. Srećan sam što sam zbog snimanja filma izvukao iz penzije Brusa Robinsona - izuzetnog režisera! Verujem da bi Hanter Tompson bio srećan da vidi ovaj film.
Šta je za vas najveća sreća?
- Moja porodica!
Kako reagujete na ankete koje govore da ste najseksepilniji muškarac decenije?
- Zbunjuju me. Još uvek mislim da je posredi neka greška.
Šta danas, godinu dana nakon njegove inauguracije, mislite o politici američkog predsednika Baraka Obame?
- Ja sam pešak i samo se trudim da hodam dalje. Osećam nepoverenje prema stvarima koje su u vezi sa politikom. Međutim, kao Amerikanac mogu iskreno da kažem da sam osetio mogućnost velike nove šanse kada je Džordž Buš napustio funkciju. Novi predsednik Barak Obama je doneo nadu. Optimista sam. On je pristojan i snažan čovek. Istina je da je mnogo toga isto kao i pre godinu dana, ali suštinske promene se ne mogu napraviti u tako kratkom roku, naročito ne nakon ogromne štete koju je napravio njegov prethodnik.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.