Latest News

Bane Vidaković i Radiša VB na „Farmi"!


Popularni „kursadžija" prihvatio da učestvuje u rijaliti-šouu, dok se bivši učesnik „Velikog brata" sam nudi da se 15. marta preseli na Pinkovo seosko imanje
Bane i Radiša
Spremni za „Farmu"... Bane i Radiša
Popularni „kursadžija" Bane Vidaković trebalo bi da učestvuje u drugoj sezoni rijaliti-šoua „Farma"! Glumac, koji je poznat po svom neobičnom smislu za humor, prihvatio je poziv čelnih ljudi TV Pinka da se 15. marta preseli na seosko imanje u Barajevu.
Vidaković je nevešto pokušao da demantuje ovo:
- Ne verujem da ću moći toliko dugo da odsustvujem iz pozorišta. Ne dopada mi se uništavanje privatnosti koje je neminovno nakon ulaska u rijaliti-šou - kaže glumac.
Na „Farmi" Vidakoviću bi trebalo da pridruže lider grupe „Luna" Čeda Čvorak, folk pevačica Zorica Brunclik i „zvezda Granda" Darko Lazić.
Dok producenti nagovaraju mnoge javne ličnosti da učestvuju u šouu, neki se sami nude da uđu na „Farmu". Među njima je i Radiša Miljković, bivši takmičar „Velikog brata".
- Prijaviću se da se takmičim na „Farmi"! Nadam se da će me primiti, jer mi se mnogo više sviđa seoski način života. Sad sam poznat - zvali su me da snimam reklame, svuda gostujem, baš sam tražen - kaže Radiša,  i dodaje da će pola honorara, koji treba da dobije za učešće u „Velikom bratu", dati u humanitarne svrhe:
- U Pirotu sam upoznao četrnaestogodišnje Moniku, Milicu i Milijanu Račić koje od rođenja boluju od cerebralne paralize i potrebne su im pare za operacije. Srce mi se cepalo kada sam ih video kako su slatke, a sve tri boluju od teške bolesti. Pošto sam bio njihov favorit, odlučio sam da im dam pola para koje ću dobiti od „Velikog brata" - obećao je Miljković.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.