Latest News

Cecin dečko : Nisam ja za brak!


Ceca nije trudna! Još uvek ne planiram da se oženim i stvaram porodicu. Veljko i Anastasija su inteligentna i vaspitana deca, sa kojom imam divan odnos
Planiraju zajednički odmor... Ceca i Cvele već biraju egzotičnu destinaciju

Maneken i biznismen Vladimir Cvetković (33) po prvi put u javnosti otvoreno govori o vezi sa najvećom srpskom zvezdom Svetlanom Ražnatović (36)! Cvele u intervjuu poručuje da još uvek nije spreman da se ostvari u ulozi supruga i oca, i tvrdi da njegovi roditelji podržavaju vezu sa Cecom.
- Čim smo počeli da se zabavljamo, upoznao sam Cecu sa svojom porodicom! Redovno boravim u njenoj kući, kao i ona kod mene, s tim što sam ja, zbog posla i brojnih obaveza, češće u Beogradu. Moji roditelji pozitivno reaguju na našu vezu, što mi je veoma važno! Dok se nisu upoznali, imali su drugačije mišljenje o Ceci, koje im je bilo nametnuto putem medija. Mislili su da je uobražena, hladna, ali su se uverili u suprotno.
Cecu su njena deca često nagovarala da nađe dečka. Da li su te dobro prihvatili?
- Anastasija i Veljko su veoma inteligentna, zrela i lepo vaspitana deca. Uopšte mi nije bilo teško da se uklopim sa njima. Imamo divan odnos.
Kada ste Ceca i ti shvatili da između vas postoji nešto više od prijateljstva?
- Mislim da poštovanje zaslužujete nesebičnim ulaganjem u vezi, raznim gestovima, a samim tim i zaljubljivanje dođe tu negde između. Takav je slučaj bio i kod nas dvoje - sve je teklo prirodnim putem.
Ceca je oduvek važila za jaku i nedodirljivu ženu. Da li si imao strah da stupiš u vezu sa njom?
- Nisam, jer se nisam opterećivao time. Sve se spontano desilo, i to baš u pravo vreme. Cecu doživljavam kao što svaka normalna osoba doživljava svoju bolju polovinu. U svakom slučaju, muškarac mora da ima svoj stav.
Nedavno je objavljena informacija da je Ceca trudna i da ćete uskoro postati roditelji.
- To nije istina, Ceca nije trudna! Naravno da možete očekivati razne naslove u novinama zarad dobrog tiraža.
Da li ipak priželjkuješ da se u skorije vreme ostvariš u ulozi supruga i oca?
- Još uvek ne planiram da se oženim i postanem otac. Sve u svoje vreme.
Da li Cecu vidiš kao svoju suprugu i majku tvoje dece?
- Iako smo se Ceca i ja za ovo kratko vreme dosta upoznali, veoma je rano da tako nešto izjavim.
Ceca i ti ste nedavno proveli vikend na Kopaoniku. Da li planirate duži zajednički odmor?
- Naravno da planiramo zajednički odmor, a destinacija je još uvek nepoznata. U svakom slučaju, to će biti neka tropska i egzotična zemlja.
Da li zbog brojnih poslovnih i privatnih obaveza planiraš da se preseliš u Beograd?
- Još uvek ne planiram to, nastaviću da živim u Novom Sadu. Ali, ukoliko se u budućnosti stvore uslovi za preseljenje, zašto da ne.
Vlasnik si i renomirane licence za transplantaciju kose DHI u Beogradu.
- To je vodeća firma za transplantaciju kose u svetu, sa 40 godina iskustva. Funkcionišemo odlično, budimo svest o potpuno prirodnom izgledu usađene kose. Ova metoda je izuzetno popularna, jer muškarci žele da povrate izgubljeno samopouzdanje i, naravno, da izgledaju mlađe. DHI metoda je najprestižnija u transplantaciji kose i jedino mi imamo licencu da izvodimo takvu vrstu intervencije.
Svojevremeno si zbog gubitka kose i sam uradio zahvat transplantacije kose?
- Zahvat sam uradio dva puta. Naime, kosa koja se presadi je trajna, ali uvek postoji mogućnost da ona kosa koja nije presađena opadne ako ste predodređeni da se to desi. Tako da sam u periodu od tri godine imao dve intervencije, i sada sam potpuno zadovoljan.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.