Latest News

Vođa navijača Partizana spasio staricu


Vođa navijača Partizana Predrag Simić, poznatiji kao Sima Srbija, spasio je Milenu Marinković (61), a napasnika koji ju je opljačkao kasnije uhvatio i predao ga policiji


Incident se desio u ponedeljak uveče u blizini hale "Pionir". Marinkovićeva je prolazila kroz ulicu Čarlija Čaplina, kada joj je napadač prišao, bacio je na zemlju i opljačkao.
- Mislila sam da će da me ubije, jer me je bacio na zemlju i rekao mi: "Sad ću da te zakoljem". Onda mi je istrgnuo torbu i uzep mobilni i devet hiljada dinara. Ja sam vikala upomoć, a onda je naišao ovaj dečko i spasio me. Pojurio je za napadačem, rekavši mi:"Ne brinite gospođo, stići ću ga ja" - rekla je za "Alo" Milena Marinković.
Simić je sve zasluge za hvatanje napasnika prebacivao na policajca u civilu, koji je, pak, tvrdio da je napadač uhvaćen samo zaslugom vođe "Grobara".
- Jurio sam ga i u isto vreme zvao policiju. Onda je slučajno naišao ovaj policajac u civilu, pa smo zajedno savladali onog smrada što napada žene.
Simić dodaje da nije razmišljao da li je napadač naoružan, jer mu je bilo žao da vidi kako snažan momak od tridesetak godina tuče ženu.
- Kad sam video kako ju je bacio, srce me je zabolelo - kaže Simić.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.