Latest News

EMINA JAHOVIĆ Svaki muškarac može da se ukroti


Emina Jahović Sandal, poznata pevačica i supruga turske pevačke zvezde Mustafe Sandala, održaće prvi solistički koncert u Beogradu sutra u „Sava centru”. Emina će promovisati novi album „Vila”, ali će pevati i stare, dobro poznate pesme. U intervjuu  priznaje da ima tremu pred koncert u Beogradu.

- Pozitivna trema je uvek prisutna. Radujem se noći koju ću provesti sa Beogradom. Ne mogu da dočekam da se publici predstavim u onom pravom svetlu, da pokažem svoje pravo lice, emocije, da me publika upozna u opuštenoj varijanti. „Sava centar” je najava i početak moje turneje „Balkanska vila” - priča popularna pevačica i otkriva kako će izgledati koncert.
- Koncert je podeljen u tri segmenta. Zlatna faza u kojoj dominira orijentalna i egzotična atmosfera, crveno-crna faza kao seksi momenat i veoma provokativni performansi i srebrna
faza koja ističe eleganciju. Na bini će mi se pridružiti i gosti, Jelena Tomašević, Saša Kovačević, Bora Dugić, Aleksandra
Milutinović, ali i gosti iznenađenja. Takođe, i petnaest igrača predvođeni turskom plesnom zvezdom Erhanom Ananom koji je do sada plesao za Dženifer Lopez, Džastina Timberlejka, Dženet Džekson. Scena je fenomenalno sređena, kao Madonina mini scena - navodi Emina Jahović koja je na turneju povela sinčića Jamana koji sada ima četrnaest meseci.
- Sada sam mnogo odgovornija, brižnija. Tek sada shvatam šta znači biti majka. Emotivnija sam prema svima, i prema Jamanu, Mustafi, prema svim svojim bližnjima. Iskreno, nisam bila svesna koliko u nama može da postoji ljubavi, koliko emocija može da nas promeni nabolje. Tek sad shvatam svoju majku Seniju - navodi lepa pevačica i otkriva kako ljubavno-poslovni par funkcioniše.


- Lakše nam je. Uvek imamo temu za razgovor, uvek se dopunjujemo, imamo iste želje, ista interesovanja. U našoj kući mi nismo dve zvezde, već dvoje sasvim normalnih ljudi koji vode normalne, svakodnevne razgovore. Dve osobe koje se mnogo vole - iskrena je Emina koja ističe da je svesna da su mnoge žene ljubomorne na nju, jer je Mustafa bio san gotov svake žene u Turskoj.
- Naravno, ljudi uvek zavide na sreći, ali ja sam na mom i Mustafinom odnosu mnogo radila. Ne postoji nijedan muškarac koji se ne može ukrotiti (smeh) - tvrdi atraktivna pevačica koja je odnedavno postala zaštitno lice kampanje za borbu protiv raka dojke princeze Katarine.
- Na poziv princeze Katarine ja sam prihvatila da budem deo te kampanje, jer su me podaci o obolelim ženama od te opake bolesti šokirali. Mi moramo mnogo više da radimo na sebi, da živimo što zdravije živote i da makar jednom godišnje odemo na pregled.

Karte skoro prodate
Skoro sve karte za koncert Emine Jahović su prodate. Preostale mogu da se kupe na blagajnama „Bilet servisa” i „Sava centra” po cenama od 1.000, 1.200 i 1.400 dinara.
- S obzirom na to da je finansijska kriza i da ljudi nemaju para, mislim da je cena karte za koncert prilagođ ena trenutnom stanju - kaže Emina.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.