Latest News

DEJAN LUTKIĆ, GLUMAC Hrana me inspiriše!


Nakon obilnog ručka sa Nenadom Čankom dobio sam ideju da snimim „Svu tu ravnicu". Serija je gledana jer publiku podseća na zaboravljene emocije
Dejan Lutkić
Dejan Lutkić, glavni glumac i producent hit-serije „Sva ta ravnica", u intervjuu otkriva da je ideju o snimanju ove drame dobio posle razgovora o hrani sa političarem Nenadom Čankom i čitanja njegove knjige „Kao i sva ravnica".
- Nenad Čanak i ja upoznali smo se u jednoj TV emisiji u kojoj smo pričali o kobasicama. Pošto je hrana naša pasija, dogovorili smo se da se vidimo na ručku u Novom Sadu. Tad mi je poklonio svoju knjigu „Kao i sva ravnica", u kojoj sam odmah prepoznao dobar scenario za ekranizaciju. Nenad se složio sa mnom da probam da napravim „nešto" od knjige. Ništa mi nije tražio zauzvrat, samo je rekao: „Uradi to dobro"! Pozvao sam scenaristu Đorđa Milosavljevića i reditelja Đorđa Lekića i krenuli smo sa radom.
Osim što je napisao roman, kolika je uloga Nenada Čanka u realizaciji serije?
- Nenad je sve vreme bio uz nas - čitao je scenario, dolazio na set, raspitivao se o problemima... Njegova pomoć bila je dragocena jer zna sitne, tradicionalne detalje koji se tiču Vojvodine - način na koji se drži puška, na kom ramenu se nosi, kako se puca, koja jela su se u to vreme spremala i na koji način...
„Sva ravnica"
Serija obara rekorde gledanosti. U čemu je tajna uspeha?
- Publika je u seriji prepoznala nešto što je naše, a zaboravljeno je, nešto što smo ostavili po strani i počeli da se bavimo površnim temama. Naše serije više ne stavljaju akcenat na međuljudske odnose, na emocije i vrednosti koje zaboravljamo. Smatram da ova serija može da nas podseti na sve to.
„Sva ravnica"
U seriji ste se oprobali kao producent. Da li je nužno da se glumci bave finansijama da bi određeni projekat sproveli u delo?
- Izgleda da je to neminovno... Nastaviću da se bavim producentskim poslom, ali nemam nekakve ambicije da se u tome takmičim sa nekim. Interesuje me da sa ljudima koje volim - kolegama glumcima i rediteljima - radim projekte iza kojih ćemo moći da stanemo svim srcem i da se ne stidimo finalnog proizvoda.
Rođeni ste u Kuli. Da li ste u realizaciji projekta iskoristili neka iskustva i priče iz detinjstva?
Ne želim da me pamte kao Alamunju
Hoće li vam uloga Jovana u seriji „Sva ta ravnica" pomoći da vas ljudi ne identifikuju sa rolom Alamunje iz serije „Bela lađa"?
- Te dve uloge ne mogu da se porede. Moj lik Jovan Jagodić je od svog oca Milana (Dragan Nikolić) nasledio stamenost, odlučnost, principijelnost i zato je u sukobu sa njim. Problem će uspeti da izglade na specifičan način, koji će gledaoci videti u nastavku serije. „Bela lađa" je odraz vremena u kome živimo i situacije kakva ne bi trebalo da bude. „Sva ta ravnica" pokazuje kako bi trebalo da izgleda naša stvarnost. Šira gledalačka publika upoznaće me kroz sasvim drugačiju ulogu i nadam se da me neće pamtiti samo kao Alamunju.
- U radu su mi koristile priče koje sam čuo od svog dede, koji je takođe odrastao u Vojvodini. Možda nam je promakao neki detalj koji nismo uspeli da prilagodimo tom vremenu. To su sitnice koje primećuju samo vrhunski poznavaoci vojvođanskih običaja. Neki su nam zamerili što akcenat u seriji nije vojvođanski. Ali, mi pričamo priču sa početka 20. veka i tada ljudi u Vojvodini nisu govorili kao sada, a seriju je trebalo približiti gledaocima.
Da li vam nedostaje porodica budući da ste veoma često na snimanjima i u pozorištu?
- Dirnuli ste me u bolnu tačku - mnogo mi nedostaju ćerke Anastazija i Nađa. Cepa mi se duša što ne mogu više vremena da provedem sa njima. Nažalost, da bih im obezbedio egzistenciju i nekakav normalan život, prosto moram da budem na nekoj drugoj strani.
Kakvi ste vi bili u detinjstvu?
- Oduvek sam bio nemirnog duha - sećam se da sam dečaku u obdaništu razbio glavu stolicom, svoju glavu gurnuo sam u lonac sa supom, očevim kolima sjurio sam se u kukuruze.... Smirio sam se tek kad sam krenuo u osnovnu školu.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.