Latest News

Ana Bebić: Mlada sam za udaju!


Ana Bebić (23) nakon izbacivanja iz kuće „VIP Veliki brat" kaže da je oduševljena Lepom Lukić, a razočarana Erom Ojdanićem. Hrvatska pevačica tvrdi da je u šouu bila tiha patnja Aldena Hadžikarića
Ana Bebić
- Čini mi sa da me je Alden iz osvete nominovao za izbacivanje. Očigledno je da sam mu bila simpatična, a kada je primetio da ne dobija povratnu reakciju, nešto se promenilo u njemu. To se desilo kada sam izjavila da imam dečka. Alden je drag i simpatičan, ali nije moj tip muškarca. I da nemam dečka, ne bih pogledala nijednog ukućanina, jer niko nema osobine koje me privlače - kaže Ana.
Iako dok nije ušla u VB nije znala ko je Lepa Lukić, Ana kaže da joj je kraljica narodne muzike bila najdraža cimerka.
- Lepa je najsimpatičnija osoba u kući. Pre ulaska u šou nikad nisam ni čula za nju, a sada sam oduševljena njome. Ni njena vulgarnost mi nije smetala, jer ona je pokazuje na neki simpatičan način. S druge strane, nije mi se svidelo kako se Era ponašao - želeo je da sve vreme bude u centru pažnje. Pošto mu to nije uspevalo, pokušavao je uvredama nešto da postigne. Stalno širi negativnu energiju i forsira sebe na prvo mesto.
Kao potencijalni VB par izdvaja Anabelu i Mladena.
- Između Anabele i Mladena ima hemije! Sigurna sam da će se kontrolisati u kući „Velikog brata", a posle će se verovatno nešto desiti između njih. Svi smo primetili da postoji privlačnost među njima.
O transvestitu Bokiju ima samo reči hvale.
- Boki je simpatičan i pametan momak koji zna šta hoće. Ne znam da li voli žene ili muškarce. On za sebe kaže da je strejt dama - kaže pevačica, koju je po izlasku iz šoua dočekao dečko Filip Miletić.
- Sigurna sam da mi je Filip bio veran. Nemam u planu da se udajem, lepo nam je ovako - zaključuje Bebićeva.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.