Latest News

Jasmina Jovanovski, majka Bokija 13: Moj sin nije gej


Majka kontroverznog ukućanina „Velikog brata" kaže da je Bojanov imidž samo deo šou biznisa i da je on u privatnom životu potpuno normalan mladić
Bojan i Jasmina Jovanovski
Ulazak Bojana Jovanovskog u kuću „VIP Velikog brata" izazvao je burne reakcije publike, ali i ostalih ukućana. Dok su liberalniji gledaoci i fanovi „Velikog brata" na to gledali kao na dobru zabavu, oni konzervativniji su negodovali zbog ovakvog poteza produkcije. U svakom slučaju, bio je to još jedan korak dalje kada je reč o rijalitiju u Srbiji. Ostali ukućani, uz povremeno pojedinačno peckanje, uglavnom su ga dobro prihvatili, ali ga nisu poštedeli nominacije za izbacivanje. Majka kontroverznog makedonskog voditelja i pevača, rečju šoumena, Jasmina Jovanovski u intervjuu otkriva da njen sin nije homoseksualac, da je u privatnom životu „normalan" mladić, kao i da je ženska garderoba samo deo šou biznisa.
Boki 13, Bojan Jovanovski
Kako ste reagovali kada vam je Bojan rekao da ulazi u „Velikog brata"?
- Pošto Bojan sam donosi odluke, i ovu mi je samo saopštio. Podržala sam ga u tome jer je javna ličnost. Bila je to njegova odluka, a ja sam ga podržala, kao i u svemu ostalom što radi. Pitala sam ga samo da li je siguran da može da izdrži u zatvorenom prostoru i bez telefona, jer nije navikao tako da živi.
I da li ste zadovoljni njegovim ponašanjem prvih sedam dana?
- To vam je Boki. Nekada pravi šou, nekada je ona osoba kakva je i u privatnom životu.
Da li ste se pribojavali kako će ga konzervativna sredina prihvatiti?
- Makedonci su još konzervativniji od Srba. Mi živimo u takvoj sredini, pa ko ga prihvati, prihvatio ga je takvog kakav jeste. A kome se ne sviđa, to je njegov problem!
Da li ste doživeli neku neprijatnost?
- Ništa posebno. Bilo je raznih zlih komentara, ali uvek će ih biti. Na početku, Boki je malo zazirao, ali sada se navikao, kao i mi. Sve što on radi je šou biznis.
Kakav je Bojan privatno?
- Njemu bliske osobe znaju da je normalan i veoma inteligentan. Prirodan je i opušten. Ipak, voli da je u centru pažnje, te se zato i prijavio u ovaj šou.
S kojim se predrasudama najčešće sretao?
- Ljudi se čude kad ga vide. Kad ga upoznaju, shvate kakav je. Predrasuda je da je transseksualac, on se oblači kao žena zbog posla. Kad vodi tok-šou ili ima nastup u diskoteci, onda se tako obuče. Imitira Cecu, Karleušu i druge pevačice i sve što radi je zbog posla. Kad sa svojim drugovima ide na kafu ili šeta gradom, tada izgleda kao i svaki drugi mladić: u trenerci je ili farmerkama. Nikada nije privatno tako obučen. Istina, uvek voli da doda neobičan detalj da bi ga ljudi primetili i da bi bio različit od drugih.
Da li vama kao majci smeta što se oblači kao žena i što se šminka?
- Ne. To mu je posao. Ja ga poznajem u jednom sasvim drugom svetlu, kao dobrog i normalnog mladića. On se tako oblači da bi bio interesantan ljudima. I sve je to samo šou biznis!
Bojan je kupoholičar!
Vladimir Trajkovski, najbolji Bokijev prijatelj iz detinjstva, kaže da je žensku garderobu počeo da nosi imitirajući poznate pevačice.
- Pre nekoliko godina Boki je imitirao Severinu i Elenu Ristevsku na koncertu u Skoplju i obukao se kao žena. Otada je sve počelo. Sada je postao pravi kupoholičar kad je reč o garderobi. Ukoliko nešto vidi što mu se dopadne, ne može da spava dok to ne kupi. Često idemo u Milano i Istanbul u šoping. Najviše para daje na ženske torbe „luj viton", „versaće" i „kavali", i na minđuše - kaže Vlada, i dodaje:
- On je sasvim normalan. Kad je reč o njegovom seksualnom opredeljenju, Boki ne želi to da otkriva, kako bi ostao mističan i zanimljiv.
Da li Bojan izlazi sa devojkama ili mladićima?
- Sa devojkama!!!
Da li ste upoznali neku njegovu devojku?
- Bilo ih je mnogo! Ipak, ne voli on mnogo da priča o tome. Bojan ima mnogo prijatelja, kuća nam je stalno puna. Mislim da trenutno nema devojku jer se posvetio poslu, a nas dvoje ne pričamo mnogo o takvim stvarima.
Da li vam smeta što ga predstavljaju kao transvestita?
- To svakako nije bila njegova namera. On se samo zabavlja.
Kaže da je o robnim markama učio od vas, a ne od pevačica...
- Pa dobro, sad ne volim mnogo da se hvalim, ali ima tu istine. Nas dvoje smo veoma vezani jedno za drugo i sigurna sam da mu u kući najviše nedostaje telefon da bismo se čuli. Jer gde god da moj Boki otputuje, ne prođe ni dan a da se nas dvoje ne čujemo telefonom.
Da li onda ta vaša bliskost objašnjava njegovu reakciju u situaciji kada mu je Era Ojdanić tražio da ga upozna sa vama?
- Sigurno ga je takav Erin komentar povredio. Pokušao je da mu objasni da ja nisam iz te priče i da sam dama.
VIP Veliki brat 2010
Plaši se Švabe
Boki se našao u prvom duelu zahvaljujući svađi sa Švabom. Sadašnji bogataši, među kojima je i Boki, dali su po četiri glasa njemu i Anabeli, pa je Alden, kapiten siromaha, odlučio da Anebela bude pošteđena.
- Izabraću Bokija. On je takav kakav jeste, ali meni to malo ne prija. Malo je provokativniji nego što to moj ukus može da podnese - rekao je Alden.
Nominacijama su prethodile svađe između Bokija i Švabe, pa se Makedonac požalio Velikom bratu na glumca, optužujući ga da je „siledžija koga se plaši".
- Rekao je da će on mene da prevaspita. Ima pogled siledžije, a ponašanje psihopate. Ja sa njim neću u spavaću sobu, po cenu da izađem.
A kako objašnjavate to što je Eri tražio da ga upozna sa sinom?
- To su samo njegova dvosmislena peckanja.
S kim se u kući najbolje slaže, a s kim bi mogao da dođe u sukob?
- Mislim da je posebno zavoleo Lepu Lukić. Čula sam ga kad je rekao da nigde ne ide bez Lepe, a kad je sa njom smeje se od srca. Sa njom se ponaša kao i sa svojom bakom. Draga mu je i Divna Karleuša jer poznaje i obožava njenu ćerku Jelenu. Anabela mu je gostovala u emisiji i vidim da se lepo slažu. Jaka je ličnost i ne da na sebe, pa me ne bi čudilo da se sa nekim i posvađa ukoliko ga iznervira.
Je l' mu je Jelena Karleuša idol?
- On nju obožava! Divi joj se i poštuje je. Oduševljen je njenim radom. Mislim da su se upoznali preko Marine Tucaković, sa kojom se druži.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.