Latest News

VB: Karlo je Dragicu ošišao na ćelavo!


Ukućanka „Velikog brata" Dragica Janičić postala je veoma bliska prijateljica sa kontroverznim frizerom Karlom Zagorcem, za koga je nedavno tvrdila da će je fizički povrediti u šouu! Dragicina sestra Gordana otkriva da su se Crnogorka i Karlo upoznali još pre šest godina, kada je frizer radio u salonu u Nikšiću.
- Dragana je tada radila na radiju. Zaposlene su dobile poziv iz studija da im Karlo napravi frizuru. Sve ćerke imućnih očeva želele su da ih Karlo ošiša, da budu „in" i da se pohvale novom frizurom - priča Gordana i priseća se da je njena sestra tada imala dugu, gustu kosu, ali da je nakon Karlove „intervencije" bila gotovo ćelava:
- Kada ju je Karlo ošišao, nije joj deset dlaka ostalo na glavi! Međutim, ona je bila oduševljena i stalno ga je hvalila. Ja sam pobegla sa stolice kada sam videla da skraćuje mnogo više kose nego što to devojke od njega traže. Tada sam stalno govorila da je pola naših „dama" ostalo napola ćelavo, ali svi su bili oduševljeni jer ih je ošišao „čuveni Karlo". Ne kažem da je devojkama nagrdio kosu, ali šišao ih je onako kako se njemu, a ne njima sviđa. Međutim, to nijedna devojka nije htela da prizna - kaže Gordana, i dodaje da je njihov brat od ujaka tada Dragici predložio da nosi periku.  
U kuću ušla medicinska sestra!
U kuću „Velikog brata" juče je ušla Mirjana Mirka Stamenić (23), medicinska sestra iz Beograda. Mirka ima dečka, hobi joj je odlazak u kupovinu, obožava Sergeja Ćetkovića i trilere.
- Prijavila sam se zato što na kastingu prvi put nisam prošla, a iskoristili su me za marketing. Nikad ne odbacujem ono što zaslužujem. Moji motivi za učestvovanje u VB-u su novac i druženje. Savršen dan mi je kada uspem da završim sve obaveze i da se usput vidim sa prijateljima - rekla je Mirka.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.