Latest News

Kristijanu Goluboviću zabranjen ulaz u Hrvatsku



Portparol direktora hrvatske policije Krunoslav Borovec izjavio je danas da će Kristijanu Goluboviću, koji bi u subotu trebalo da učestvuje u bokserskom spektaklu u Splitu, biti zabranjen ulazak u Hrvatsku zbog njegove kriminalne prošlosti.

"Mi ne znamo da li će Golubović krenuti prema Hrvatskoj, a zabrane ulaska ne izdaju se unapred. Ako krene, ulaz će mu biti zabranjen", rekao je Borovec u izjavi za portal Sarajevo-x.com.

PROŠLOST To će, prema njegovim rečima, biti učinjeno na osnovu Zakona o strancima na osnovu koga se strancu može onemogućiti ulazak u Hrvatsku, ako bi njegovo pojavljivanje moglo narušiti javnu sigurnost.
Do zabrane ulaska Golubovića u Hrvatsku došlo je posle izjave gradonačelnika Splita Željko Kerum koji ga je nazvao "arkanovcem".
Portal Sarajevo-x.com podseća da je Golubović, u izjavama srpskim medijima, najavio da da će Evropskom sudu za ljudska prava u Strazburu podneti tužbu protiv Hrvatske.
"Hteo sam da dođem kao sportista, a ne zločinac. Ne propagiram nasilje, zaboravimo što je bilo nekad. U zatvorima sam pošteno odslužio. Time se ne ponosim, a zato i dolazim u Split da ukažem da mladi ne smeju krenuti mojim putem", rekao je Golubović.
"Nisam ja nikakav arkanovac, niti sam učestvovao u ratu u Hrvatskoj. Nisam četnik", poručio je Golubović.



Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.