Latest News

Farma: "Prokino carstvo"


Dragan Mladenović Proka u Barajevu je poznat kao zemljoradnik, kafedžija, cvećar, proizvođač rakije „prokovača" i svadbarski fotograf
Dragan Mladenović Proka, mentor u rijaliti-šouu „Farma", pozvao je ekipu  da proba njegovu „prokovaču" - rakiju koju, zbog brojnih obaveza na Pinkovom seoskom imanju, peče samo po mrklom mraku u dvorištu svog doma.
- Dobrodošli, dođite da vidite kako Proka peče rakiju, koju ću prodavati kao „prokovaču". Ja sam, bre, pravi seljak iako živim u urbanoj sredini. Na putu ka „Farmi" imam zemlju koju obrađujem od malih nogu. Seljački hleb je sa devet kora, teškom mukom se zarađuje. Više sam se obradovao kada sam skupio pare da kupim traktor nego kada sam kao momak kupio auto. Rad me održava, radim od jutra do sutra - kaže simpatični Barajevac i otkriva da mu Dragica, sa kojom posećuje „Farmu", nije supruga:
- U Barajevu sam poznat po tome što još od tinejdžerskih dana slikam svadbe. Još pre 20 godina slikao sam svadbu Dragice koja muze krave na „Farmi", i za koju gledaoci misle da je moja žena. Otad smo porodični prijatelji. Ceo život slikam svadbe, danas imam i ljude koji to obavljaju za mene. Pored toga, imam i cvećaru i restoran u kome organizujem svečanosti - kaže Dragan.
Proka je sa suprugom Dušicom obezbedio pristojan život svojim 14-godišnjim bliznakinjama i 16-godišnjem sinu. Tvrdi da angažman na „Farmi" nije prihvatio zbog novca.
- Moj motiv nije novac. Verujte mi da o novcu, koji ću eventualno dobiti po završetku „Farme", sa produkcijom nisam ni razgovarao. Želim da predstavim čoveka iz Barajeva i lepote ovog predela. Dragica je predstavnica žena sa sela, a ja predstavljam domaćina iz Barajeva. Imanje na kom se nalazi „Farma" nije moje, ali se tamo ponašam kao u svojoj kući.
Radi i danju i noću... Zbog brojnih obaveza na „Farmi", Proka po mrklom mraku peče rakiju
Njegove obaveze su da posećuje farmere, zadaje im zadatke i pomaže produkciji oko tehničkih detalja.
- Ja sam produkciji desna ruka, pomažem im sve što mogu. Recimo, bure u kom se farmeri kupaju ja sam dovezao na „Farmu". Zanimljivo je da sam zbog emisije pustio brkove, koje ću obrijati čim se završi serijal - kaže stasiti Proka i objašnjava kako je doživeo farmere:
- Sve ih doživljavam kao svoje ukućane. Ali, u emisiji ih isključivo posmatram kao radnike i ocenjujem ih na osnovu toga koliko doprinose zajednici. E, tu svi nisu isti... Moji favoriti za pobedu su najvredniji takmičari. Cakana sve „dotera do kraja" i hrani takmičare, Maja nije loša osoba već samo ne da na sebe, Marina stalno radi, ali ima malo duži jezik. Iznenađuje me Marko koji ne odbija da radi sve što mu kažu. Toma je najbolji za štimung, on i Đura položili su ispit kod mene kad sam im odneo kazan da peku rakiju - kaže Proka i otkriva da je nadimak dobio još kao dečak, i to po liku iz stripa „Paja Patak".     
Marijana još nije operisana
Misica Marijana Grgić, koja je u subotu napustila „Farmu" zbog upale slepog creva i ciste na jajniku, još uvek nije operisana. Misica  kaže da čeka rezultate lekarskih ispitivanja.
- Vrlo sam uplašena! Mislila sam da je reč o prehladi, ali lekari su ustanovili da je u pitanju nešto mnogo ozbiljnije. Pod jakim sam antibioticima i trenutno nemam bolove. Pravu sliku svog zdravstvenog stanja znaću za nekoliko dana - rekla je mis Vojvodine koja se trenutno nalazi u bolnici u rodnom Zrenjaninu.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.