Latest News

Prvi seks slavnih!


Anđelina Džoli u naletu strasti prvog ljubavnika posekla nožem, Džej Lo devičanstvo izgubila sa prijateljem, a Sijenu Miler majka naterala da to uradi kod kuće
Anđelina Džoli
Kako su slavni izgubili nevinost? Voajerska priroda savremenih medija je takva da i najintimniji detalji iz života poznatih stižu do njih. Ipak, malo je onih koji su spremni da odu i korak dalje i ispričaju kako je izgledalo njihovo prvo seksualno iskustvo.
Keli Ozborn (13)
U stilu prave rokerske zvezde, Keli je nevinost izgubila već sa 13 godina! Neiskusna devojčica uspela je da u to vreme uveri samu sebe da je trudna, iako nije imala ni redovne menstruacije. Ironija je u tome što je ćerka Ozija Ozborna prošle godine bila ambasadorka svetskog dana kontracepcije.
Anđelina Džoli (14)
Izabranica srca Breda Pita, ambasadorka Ujedinjenih nacija i majka šestoro dece, seksualni život počela je prilično rano - sa 14 godina.
- Prvog dečka imala sam sa 14 godina. U žaru intimnog trenutka htela sam da se s njim još više zbližim, pa sam zgrabila kuhinjski nož i posekla ga. Secnuo je i on mene! - rekla je Anđelina.
Britni Spirs
Nevine i u 20-oj
Britni Spirs: „To se prvi put dogodilo posle dve godine zabavljanja sa Džastinom Timberlejkom. Imala sam 20 godina. Mislila sam da je on pravi, ali je kasnije sve ispričao u jednom šou-programu!"
Džesika Simpson: „Želela sam da kao devica uđem u brak. Na svadbenoj večeri (imala sam 22 godine) sve vreme sam želela da što pre odemo u sobu. Kad se to konačno dogodilo, otkrila sam veliko zadovoljstvo u seksu i kasnije nadoknadila sve propušteno".
Madona (15)
Kraljica popa izgubila je nevinost već sa 15 godina.
- Bila sam radoznala i nimalo se nisam razočarala. Nisam bila stidljiva, što verovatno ima veze s mojom braćom i našim deljenjem kupatila. Dečaci su mislili da sam promiskuitetna i nimfomanka, a devojčice da sam izgubljen slučaj. Prvi mladić sa kojim sam vodila ljubav bio je dečko sa kojim sam dugo bila zajedno. Momak se zove Rasel, pitam se da li me se seća.
Sijena Miler (16)
Engleska lepotica redovna je „gošća" tabloida, koji objavljuju njene vruće fotografije sa mnogim muškarcima iz celog sveta. I pored burnog seksualnog života, nevinost je izgubila na potpuno uobičajen način - sa 16 godina sa svojim dečkom, kod kuće, u krevetu.
- Moja majka je insistirala na tome da ga dovedem kući. Nije htela da to uradimo negde drugde i uvek je govorila da, ako to već mora da se dogodi, neka se bar dogodi pod njenim krovom! - rekla je Sijena.
Sandra Bulok (19)
Holivudska glumica otkrila je čari seksa na prvoj godini studija.
- Mama se plašila da ne zatrudnim ako rano započnem seksualni život. Zato sam ostala nevina do prve godine studija. Ali, nije bilo nikakvog vatrometa osećanja. Mada, seks je uvek veliki doživljaj. Zabavno je čak i kad ništa ne osetite! - rekla je Sandra.
Dženifer Lopez
Dženifer Lopez (17)
Džej Lo je devičanstvo izgubila sa prijateljem.
- Prvo seksualno iskustvo doživela sam u 17. godini. Moj prijatelj iz mladosti Dejvid Kruz i ja nismo znali šta sve to znači. Kasnije je sve postalo mnogo zabavnije!

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.