Latest News

Život na farmi mi nije bio lak

Život na farmi mi  nije bio lak

Marijana Grgić iz Ečke, aktuelna mis Vojvodine, napustila je „Farmu” u subotu uveče zbog zdravstvenih problema. Marijana je imala napad slepog creva i trenutno je na ispitivanjima tokom kojih će se utvrditi da li je potrebna intervencija. Marijana, koja pored titule misice može da se pohvali i time da je golman rukometnog kluba Temernik, kao i da studira bankarstvo i menadžment,  prepričava kakav joj je bio život na farmi.

- Farmu sam napustila iz zdravstvenih razloga, napada slepog creva i ciste na jajniku. Trenutno sam pod terapijom, jakim antibioticima i ispitivanjima kako bi se utvrdilo da li je hirurška intervencija neophodna. 

Kako ste se izborili sa poslovima na farmi?
- Mnogo je teže nego što izgleda. Obaveze koje su nametnute od ranog jutra i sam psihološki momenat da ste upućeni na iste ljude iz dana u dan u izdvojenom prostoru jako je teška situacija. Život na farmi nije lak, ali uz dobru organizaciju sve može. Većina poslova mi je bila poznata i pre ulaska na farmu. 

Da li vam se svideo neko na farmi, muškarci nisu bili imuni na vašu lepotu?
- Vreme koje sam ja provela tamo izuzetno je kratko da bih se uopšte zbližila sa nekim, iako su svi bili veoma šarmantni i pažljivi. Nikog ne bih izdvajala.


Topalko vam se udvarao. Da li ste znali da je to početno bila Majina ideja?
- Zaista nisam to znala, ali ja sam njemu i tamo rekla i sada govorim da mi to ne prija.

Kako vam je bilo da se poljubite sa Topalkom za potrebe serije?
- Jako mi je teško pala ta scena jer ja nisam ni glumica niti sam spremna za flertovanje.

Pričali su da je Sandra ljubomorna na vas zbog Marka, da li ste vi to primetili?
- Nisam osećala ljubomoru, već neku vrstu distance dok me nisu malo bolje upoznale. Sandra nije imala razloga da bude ljubomorna jer iako je Marko lep i šarmantna, nije moj tip.

Ko je vaš favorit i zašto?
- Moj favorit je zasigurno Niggor, koji mi se čini kao jedna kompletna ličnost i kao najstabilniji, ne izlaže se preterano konfliktima, a uz to je duhovit i vredan. 

Ko vas je na farmi najviše nervirao? Jednom prilikom ste se posvađali s Marinom zbog hrane.
- Sa Marinom sam se posvađala zbog obećanja koje nisam ispunila, priznala sam grešku i odmah joj se izvinila. Nisam ostala dovoljno dugo da bih ostvarila toliko bliski kontakt i dala sebi za pravo da nekome nešto zamerim. Nije bilo osobe na farmi koje me nervira jer sam sa svima imala veoma lep odnos. 

Osim što ste misica, bavite se i rukometom.
- Rukometom se bavim već dugo i nameravam da igram još dugi niz godina. Planova zaista imam puno, na prvom mestu mi je obrazovanje, a onda ću videti kojim ću putem krenuti. Nesebičnu podršku i brigu za vreme farme pružila mi je „Miss Yu” kompanija.

Svi protiv Marka i Sandre
Od kada je Marko ušao na farmu, Sandra i on su (uprkos tome što imaju emotivne partnere van farme) nerazdvojni i česta su tema kako javnosti, tako i među ukućanima. Shodno tome, Cakana je objasnila Marku da bi trebalo da se distancira od Sandre zato što napolju ima devojku koja ga čeka, dok su Bebi Dol i Topalko objasnili Sandri da mora da pazi šta radi zato što je njegovo prijateljstvo možda i proračunato.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.