Latest News

Bajaga: Zbog turbo-folka bio sam bez posla!


Momčilo Bajagić Bajaga koncertom u Zagrebu započeo je turneju kojom obeležava 25 godina karijere. Muzičar kaže da mu je drago što se osamdesetih godina razišao sa Borom Čorbom
Bajaga obeležava 25 godina karijere
Jubilej... Bajaga obeležava 25 godina karijere
- Smatram da je to bio hrabar potez jer sam iz afirmisanog otišao u potpuno nepoznat bend. Po odlasku sa Borom nisam razgovarao, ali sada smo u dobrim odnosima. O politici ne pričamo jer nam se stavovi razlikuju. Ja sam pacifista i miroljubiv čovek i nadovezujem se na pozitivne stvari - izjavio je Bajaga na hrvatskoj TV Nova, i dodao da se devedesetih godina osećao grozno:
- Tada sam se osećao grozno, kao i većina građana. Moj bend, koji je bio uspešan na eks-Ju prostorima, sa početkom ratova i najezdom turbo-folka odjednom je ostao bez posla - požalio se Bajaga.
Poznati muzičar tvrdi da ga tračevi više na pogađaju.
- Mislim da je mojim klincima teže nego meni kada izađe neki trač, jer sam se navikao na to. Veoma pazim šta radim jer bio bih u neprilici kada bi me neki paparaco uslikao kako mrtav pijan povraćam. Kako da to objasnim svojoj ćerki?! - rekao je Bajaga.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.