Latest News

Dajana Krol dovodi blizance u Beograd

Dajana dovodi blizance u Beograd

Popularna kanadska džez pijanistkinja i pevačica Dajana Krol, koja će 21. novembra održati koncert u “Sava centru”, u Beograd dolazi sa decom, trogodišnjim blizancima Deksterom i Frenkom, a kako je nedavno u šali izjavila, svuda sa sobom nosi kantu farbe, za svaki slučaj, ako nestašni dečaci odluče da svojim crtežima “ulepšaju” hotelsku sobu.

Dajana Krol, koja je udata za slavnog muzičara Elvisa Kostela, blizance vodi na turneje još od kada su imali šest meseci.
- Oni su divni, vidi se koliko vole jedno drugo. I tako, počeli smo da pričamo, a ja sam u jednom trenutku rekla: “Elvis i ja smo...”, a Barak me je prekinuo rečima: “Elvis? Pa, on je umro!”, a ja sam dodala: “Ma ne, moj suprug Elvis Kostelo”, što je Obama prokomentarisao: “Stvarno? Nisam znao da si udata.”
Jedna od najvećih zvezda modernog džeza će u Beogradu promovisati novi album “Quiet Nights”, a karte od 3.000, 4.000 i 5.000 dinara se mogu kupiti u Bilet servisu, “Eventimu” i “Kard servisu”.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.