Latest News

Veliki brat: Izbačena Tanja Jovančević!


Kuću „Velikog brata" sinoć je napustila Tatjana Jovančević. Ona se u duelu našla sa Kristinom Ralevom, koja je po odluci ukućana ostala u Košutnjaku. Za Tanjin ostanak glasali su Radiša, Manuel i Đorđe
Tanji Jovančević pre izlaska pukao zub
Ušla kao cica, izašla kao veštica... Tanji Jovančević pre izlaska pukao zub
- Imam mali problem sa zubom koji je pukao. Ušla sam kao cica, a izlazim kao veštica - rekla je Tanja nakon što je napustila kuću „Velikog brata", a zatim se obratila svakom stanaru ponaosob. Tanja je, po sopstvenom priznanju, znala da će izaći.
Izbačena ukućanka kaže da je sve što joj se desilo sa mladim Enesom bilo spontano i potpuno slučajno. Ništa je nije iznenadilo, kako kaže, od nominacija do glasanja.
- Nije mi jasno što su se svi okrenuli protiv mene, ali mislim da je glavni razlog što sam se posvađala sa Viki - izjavila je Tanja, dodajući da misli da je ljubav između Viki i Karla prava, kao i da će se emocije rasplamsati između Kristine i Manuela.
Tanja je naglasila da se nikada nije vadila na hendikep, pa to nije radila ni u kući.

Juče smo imali prilike i da čujemo neke od najvećih bisera do sada, koji su potekli iz usta mlađane starlete, ponosa Kragujevca - Jovane.
Prvo se glasno pred svima zapitala - "Jel' zna neko od koje ribe se pravi tunjevina?!", dok je, posle, kad se naljutila što ne zna ko su Kristofer Kolumbo i Marti Misterija u  igri asocijacija, uzviknula -
 "Ma, što ja to moram da znam, mene politika ne zanima!".

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.