Latest News

GRU: GAZIO SAM ĐANIJA, JOŠ ME BOLE NOGE!



Udara, ne štedi!
Tuča između Saše Ćurčića i Dalibora Andonova, koja se zbila u petak uveče u rijalitiju "Parovi", svoj epilog zapravo je dobila u dvorištu vile iz koje se emituje šou. Gledaoci su videli početak fajta i da su ih ubrzo razdvojili, ali prava makljaža se desila napolju. I tu se Đani proveo kao bos po trnju. Gru je ubio boga u njemu.
- Želeo je da nastavimo obračun i nastavili smo ga. Nije se lepo proveo, stopala me još bole, verujte mi. Gazio sam ga, ali ne onoliko koliko zaslužuje, jer su nas opet razdvojili - otkriva reper za Kurir ono što nije prikazano na televiziji i naglašava da ga nervira to što je u medijima predstavljen kao žrtva.
Da podsetimo, cela frka je nastala kad su Daliboru, koji je te večeri bio specijalni gost u rijalitiju, nakon što je otišao sa žurke, prijatelji javili da ga Đani pljuje u prenosu. Vratio se i zahtevao od bivšeg fudbalera da mu kaže u lice sve što misli o njemu. Ovaj ga je gurnuo, a onda ga je Gru udario pesnicom.
- Mene da prebije Đani Ćurčić?! Osećao bih se jadno da to doživim od nekog poput njega. Neverovatno mi je da ljudi dozvoljavaju da ih gura, udara, naziva g..nima i ponižava! - zaključio je reper.  

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.