Latest News

MILICA DABOVIĆ: OTVORIĆU SALON LEPOTE



Nije svaki dan rođendan. A njoj baš jeste.
Milica Dabović, košarkašica Partizana, rođena je baš na današnji dan pre 29 godina. I dalje žari i pali na parketu, ali i svojim izgledom i intelektom.
- Partizan ima cilj da ostane na drugom mestu u regionalnoj ligi i plasira se na fajnal-for, koji će biti odigran od 4. do 6. marta. Još ne znamo gde, ali ćemo dati sve od sebe da iznenadimo pre svih same sebe. Gospić je favorit, ali nisu nepobedivi.
* Kako ocenjujete Partizanovo učešće u Evropi?
- Neiskustvo je presudilo da ispadnemo od Atinaikosa. Oni imaju i više novca, ali mislim da smo prevazišle sva očekivanja. Bez podrške, bez navijača, a volela bih da je drugačije. U žensku košarku se ne ulaže i zato devojke mlade odlaze odavde.
* Redovni ste na utakmicama vaših kolega iz Partizana.
- Pratim ih kad god mogu. Na tribinama sam sa curama iz ekipe. Nisu kao što su bili i mnogo mi je žao zbog toga. Nadam se da će, posle Kupa, biti i prvaci. Žao mi je što ne idu dalje u Evroligi jer ih prati mnogo navijača. I pored toga oni ne pokazuju ono što mi žene možemo da pokažemo.
* Vidite li sebe u košarci i po završetku karijere?
- Ne. Volela bih da otvorim neki salon lepote.
* Ne možemo da ne pitamo za tetovaže, koje su vaš zaštitni znak. Koliko ih je, šta znače i planirate li neku novu?
- Imam pet tetovaža i ne nameravam da radim još neku. Svaka ima svoje značenje, ali su neke trenutno na doradi, pa vam ih zato neću pokazati.



Uvek ima neko da me mazi

* Kakva je Milica privatno?
- Uvek se nađe neko da me mazi i pazi. Trenutno sam veoma srećna jer sam kupila stan u Beogradu i osećam da sam se popela za još jedan stepenik u životu. Inače, veliki sam fan turskih serija i filmova. To vučem još iz Istanbula. Tamo sam se osećala kao boginja i tako je i dan danas. Volim Koelja, sve njegove knjige su sjajne, a obožavam muziku Olivera Dragojevića.


Milica Dabović

* Datum rođenja: 16. februar 1982.
* Mesto rođenja: Cetinje
* Visina: 164
* Težina: 54
* Karijera: Beopetrol, Crvena zvezda, Vojvodina, UGMK, Spartak Moskva, BC Moskva, Pruškov, Mondevil, Bešiktaš, Paleo Faliro, Jerevan, Partizan.
* Reprezentacija: Od 2002 - 2009, učesnik tri EP
* Najveći uspeh: Najbolji kradljivac lopti i najbolji strelac FIBA

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.