Latest News

OTKRILA SVOJE MRAČNE TAJNE: Slađa 3 godine živela sa dilerom droge!



Učesnica „Parova“ Slađana Petrušić priznala je da se tri godine zabavljala s dilerom droge.
Odgovarajući na provokaciju Milomira Marića da je momak s kojim je živela u Nemačkoj imao javnu kuću, u kojoj se i ona prostituisala, Slađana je odlučila da otkrije istinu.
- Evo, priznaću. Bilo mi je čudno što često izlazi iz kuće. I stalno su mu zvonili telefoni. U restoranima su mu prilazili neki čudni tipovi. Nikad nisam videla nijednu devojku u tim poslovima. Shvatila sam da je u pitanju droga. Bili smo u restoranu i primetila sam mnogo ljudi oko nas. Po izlasku, oni su krenuli za nama. Čula sam da mi se nešto dešava iza leđa. Tada je neko povikao „policija“ - pričala je Slađa.

U stanu je slučajno otkrila drogu.
- Primetila sam da je slavina stajala nekako neravnomerno. Kad sam dotakla, sve je to popadalo po meni - rekla je Hrvatica.

Ostali učesnici su ubeđeni da je Petrušićeva bila upućena u sve.
- Slađa je bila na zadatku. Kad je završen zadatak, završena je i ljubav! - rekla je Vesna Rivas, aludirajući na to da je Slađa pomogla policiji da raskrinka dilera droge.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.