Latest News

PROCURILI SEKS-SNIMCI Dara Bubamara: Muž me teši posle seks afere!





Na „bensedinima“ sam! Suprug me neće ostaviti. Njemu šaljem takve slike kad smo razdvojeni, tako ga palim. Neko je to zloupotrebio
Dara Bubamara našla se usred seks-afere zbog fotografija na kojima pozira kako se samozadovoljava! Pevačica tvrdi da je na ivici nervnog sloma nakon što je javnosti nepoznat momak plasirao u medije eksplicitne slike i poruke koje mu je Dara navodno slala.

Novosađanka tvrdi da je nevinašce i da je muž neće ostaviti zbog ovog skandala jer je te slike i poruke navodno slala upravo njemu.
- Pijem „bensedine“ ceo dan! Suprug Milan je pored mene sve vreme. Te fotografije sam slala mom mužu i ostale su u telefonu kad sam ga odnela na popravku, a neko je to očigledno zloupotrebio. Mi tako šaljemo jedno drugom fotografije kad smo razdvojeni, tako ga palim! Svako ima neku golu sliku u telefonu, pa goli smo se i rodili! Nije mi jasno zašto su se okomili na mene i zašto žele da mi rasture brak - rekla je Dara.
Pevačica je otišla toliko daleko da je sebe uporedila s Madonom!

- I Madona ima takve slike i decu, pa joj ništa ne fali! Moj muž to razume i podržava me maksimalno. Ostaćemo zajedno uprkos svemu. I ostarićemo zajedno - pravdala nam se Dara.
Podsetimo, magazin Svet juče je objavio kompromitujuće fotografije na kojima pevačica pozira potpuno gola simulirajući seks, kao i SMS prepisku s mladićem u kojoj Bubamara opisuje kakav seks želi s njim. Dečko je otkrio da je pevačicu upoznao preko društvene mreže Instagram, gde mu je ona ostavila svoj broj telefona, a ubrzo je usledila sočna prepiska praćena vrućim fotografijama.






Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.