Latest News

TINA IVANOVIĆ: Neću zavoditi muškarce na „Farmi"!

Atraktivna pevačica objašnjava da je novac glavni razlog zbog kojeg je odlučila da svoju intimu podeli sa širokom auditorijumom i tvrdi da je na farmi neće zainteresovati nijedan muškarac.
U rijaliti zbog para
- Honorar koji su mi ponudili za učešće u rijalitiju je jedan od glavnih razloga mog ulaska na „Farmu". Svesno ulazim u taj projekat i ne smeta mi što će gledaoci imati prilike vide i moj intimni život. Uglavnom sve znam oko kućnih poslova jedino me plaši odlazak u štalu i susret sa kravom koju ću morati da pomuzem - navodi Tina i dodaje da jedini uzrok svađe među ukućanima može biti taj što dolazi zima i svi će biti prinuđeni da budu zatvoreni u kući.
Gej poljubac Bakija i Baneta!
Četvrti dan na imanju farmeri su bili poprilično veseli, pa su dozvolili da ih pravila igre ponesu. Naime, Baki B-3 je u igri „masne fote" poljubio u usta manekena Baneta Jankovića. Sve je izgledalo potpuno prirodno, pa su ostale devojke koje su bacile oko na atraktivnog manekena bile ljubomorne na Bakija, koji je umesto njih uživao u poljupcu.

- Takmičari prethodne „Farme" su imali sreće jer je bilo lepo vreme. Sada se malo plašim pošto dolazi zima i zatvoren prostor može biti uzrok svađama među ukućanima. Inače, spadam u najosetljivije žene kod kojih i najbizarnija svađa može da probudi strah i reku suza - kaže Tina.
Iako slovi za jednu od najlepših „Grandovih „pevačica, Tina kaže da muškarce na Pinkovom seoskom imanju neće zavoditi budući da je kod kuće čekaju suprug Zvezdan i sin Danijel.
Verna mužu Zvezdanu
- Nisam od onih pevačica koje će zavoditi muški deo ekipe u rijalitiju. Imam supruga koga mnogo volim i koji će me raširenih ruku dočekati posle takmičenja. Naravno, tu je i moj sin koji želi da pobedim, ali pre svega da se što pre vratim kući - ističe folkerka.  


Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.