Latest News

Gagi na farmi zbog duga od 25.000 evra!


Popularni denser i frontmen grupe „Fanki Dži“ Gagi Đogani otvorio je dušu i priznao svojim „farmerskim“ prijateljima da zbog Anabele ima dug od 25.000 evra i da ga je bivša žena šutnula i uzela sve što je bilo zajedničko.

Dok je sa Ćeranićima pričao o tome kako novinari izmišljaju i kako ga nikada nisu okrenuli da čuju njegovu stranu (što nije istina, prim. aut.), Gagi je u nekoliko navrata okrivio Anabelu za težak period koji je imao otkako su se razveli.
- Ona je meni uradila ono što ja nikada njoj ne bih! Uzela je 60 odsto svega što smo imali, pokupila je sve ljude koji su radili za „Fanki Dži“ i povukla ih kod sebe, a mene šutnula. Kako sam živeo od maja do juna, to samo ja znam. Nisam hteo ništa od nje, sve sam joj dao, a ja sam upao u dugove od 25.000 evra, ali vratiću ja to kako znam i umem – požalio se Gagi i dodao da ne zna gde bi bio kraj kada bi on novinarima sve ispričao.
- Kada bih ja sve ispričao, ne bi bilo dobro. Ona se kune u Saleta Obradovića, a on uzima ogroman procenat od nje. Zaboravlja kako je došla tu gde je sada, a priča kako joj je Obradović pomogao. Možda nije trebalo ovo da pričam, ali sam morao da otvorim dušu. Krivo mi je što novine podmeću da deca podržavaju Mladena i dosta toga nije istina – dodao je Đogani dok je malo falilo da opet zaplače, ali su mu Milena i Nemanja dali podršku.
U želji da čujemo i drugu stranu, pozvali smo Anabelu, koja je bila nedostupna, dok je menadžer Saša Obradović demantovao Gagijeve navode.
- Nikada nisam sarađivao sa Gagijem i grupom „Fanki Dži“. Istina je da sam radio sa Anabelom posle njenog izlaza iz grupe, ali sada više ne sarađujem – rekao je menadžer, ne želeći da komentariše Gagijeve navode da je Anabeli uzimao veliki procenat.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.