Latest News

Marija izmislila dečka?!


Veza Marije Šerifović i crnogorskog glumca Slavka Kalezića je ili bila samo paravan ili je pop zvezda svog jedinog zvaničnog dečka varala, zaključak je koji se može izvesti nakon što se na koncertu u „Areni“ pevačica zahvalila svom sadašnjem partneru na podršci.

Naime, tokom nastupa, Marija se na velikom ekranu javno zahvalila „svom anđelu“ na 22 meseca ljubavi. Sve bi to bilo lepo i romantično da se prostim računanjem ne može doći do zaključka da se u vreme kada je počela svoju sadašnju vezu talentovana Kragujevčanka naširoko hvalila vezom sa crnogorskim glumcem Slavkom Kalezićem. Šerifovićeva je prvi put u medijima predstavila svog dečka početkom leta 2008, pa se čak i slikala sa njim da bi onda, kako su u oktobru iste godine tvrdili, nakon šest meseci ljubavi njihova veza pukla zbog njenih obaveza. Od tada je prošlo tačno 19 meseći, što dalje govori da je Šerifovićeva ili iskoristila Slavka kako bi sakrila svoju eventualnu vezu pravim anđelom ili pak tri meseca varala Slavka sa nekim drugim partnerom.
- Ne bih da preterano komentarišem tu priču jer smo nas dvoje odavno završili. Nekako mi ta računica ne ide od ruke jer sam glumac, a ne matematičar. Meni je bitno da je nama šest meseci u vezi bilo lepo, a šta je tu posredi, ne znam. Nažalost, nisam mogao da dođem na njen koncert, ali sam čuo za tu poruku. Ja sam se trudio dok smo bili zajedno da promenim malo i njen izgled, nosila je suknjice i sve ostalo, što je meni posebno drago jer to znači da sam uspeo u svojoj nameri. Mnogi su mi tada govorili „kako sa njom, gde sa njom?“, ali su se tek posle „Farme“ i ovog koncerta uverili da je Marija zaista veliki prijatelj i mnogo dobar čovek. Tako da i ako me je prevarila, to me ne interesuje jer je mnogo volim kao prijatelja – kaže Slavko za naš list.
Podsećanja radi, pobednica „Evrosonga“ od zvaničnog raskida sa Slavkom nikada nije u javnosti prikazala svog novog partnera, mada se pojavljivala sa, kako se tada pisalo, novim dečkom, pevačem Mirzom Šoljaninom, a odnedavno se mogu čuti i nepotvrđene glasine da je u vezi sa hrvatskom manekenkom Renatom Lončarević, sa kojom je ove godine slavila i Dan zaljubljenih na Čolićevom koncertu.
Da li je neko od njih njen „anđeo“ ili je u pitanju neka treća osoba, zna samo Marija, koja nije želela da nam otkrije o kome se radi jer je, kada smo je pozvali i upitali da li je Slavko bio samo paravan ili ga je varala, odgovorila: „Nemam komentar.“

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.