Latest News

Praško Čolić!


Najveća balkanska pop zvezda Zdravko Čolić svoj dugo najavljivani album „Kad pogledaš me preko ramena“ odnedavno je počeo da prodaje i uz prašak za veš, a povod za ovakav potez je, kako se može čuti, taj što nije uspeo da ga rasproda u željenom tiražu preko MTS paketa.

- Narod više ne možeš da navučeš na kupovinu pomoću besplatnih sekundi, jer ga takva varijanta više ne privlači. Ne mogu stalno da menjaju kartice sa brojem, a ni 200 dinara nije dovoljan mamac za one kojima Čola nije ljubimac. Osim njegovih obožavalaca koji ionako žele da kupe album, još su samo tinejdžeri zainteresovani da ga pazare da bi iskoristili besplatni kredit. Zbog toga se menadžment Zdravka Čolića odlučio za varijantu sa deterdžentom, obraćajući se njegovoj vernoj ciljnoj grupi – domaćicama – kaže nam dobro obavešteni izvor koji je insistirao na anonimnosti.
Milica Amidžić, direktorka PR službe „Telekoma“, je naglasila da je uz njihov paket ponuđeno pola miliona CD-a.
- U skladu sa poslovnom saradnjom sa našim najpoznatijim pop pevačem Zdravkom Čolićem, nabavljeno je 300.000 diskova sa novim albumom za tržište Srbije i 200.000 diskova za tržišta Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Već u prvih 40 dana, distributeri su otkupili sav tiraž i plasirali ga na tržište – izjavila je za „Alo!“ Milica Amidžić, koja nije mogla da nam odgovori koliko je od distribuiranog tiraža prodato, pa smo u želji da proverimo navode pozvali Čolin menadžment, koji je demantovao da postoje ikakvi problemi sa prodajom albuma.
- Čolin novi album je do sada prodat u ukupnom tiražu od 700.000 primeraka. Od te cifre, „Telekom“ je naručio pola miliona CD-ova i to prodao u kraćem roku od dogovorenih dva meseca, a ostatak je prodao „Siti rekords“ za područje Bosne i Hercegovine, Slovenije i Crne Gore. Zbog toga smo odlučili da „vakuum“ do juna i dogovora sa nekim drugim izdavačem popunimo ovakvom saradnjom sa „Duelom“, koji je već distribuirao 50.000 primeraka na tržište Bosne i Hercegovine. Ovakav način prodaje nije nov u svetu, da uz neki od proizvoda kupci dobijaju poklon, a kod nas su to već radili i Željko Joksimović sa deterdžentom, pa Sanja Ilić sa kafom, Haris Džinović sa trgovinskim lancem… Spojili smo ugodno i korisno, pa će tako drage dame, Zdravkove obožavateljke, uz omiljeni prašak dobiti na poklon i CD svog omiljenog pevača – kaže za naš list Adis Gojak, dugogodišnji Čolin menadžer.
Ono što je na kraju sigurno je da je Čoli zagarantovano da će njegov novi CD stići do svih koji ga do sada nisu kupili.
Jer, da se telefonira ne mora, ali da se bude čist je potreba!

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.