Latest News

Jelena Mrkić: Ne pričam o vezi sa Kačarom

Mlada pevačica Jelena Mrkić koja nas je oduševila i kupila učešćem u „Survivoru“ nedavno se našla u žiži javnosti zbog veze sa popularnim fudbalerom Gojkom Kačarom. Jelena je, kako se priča, u vreme priprema naše reprezentacije za utakmicu sa Estonijom rezervisala sobu u „Hajatu“, gde su bili smešteni naši reprezentativci.
Jelena je nedavno učestvovala u „Survivoru“ i uspela je da stigne do polufinala
Njih dvoje su tada prvi put viđeni zajedno, posle čega su primećeni i u jednoj novosadskoj piceriji. Ljudi bliski ovom paru su naveli da se Gojko do kraja zaljubio u pevačicu oko koje neprestano obigrava. Ipak, Jelena je po ovom pitanju vrlo misteriozna, i ne želi ni da potvrdi ni da demantuje vest, već ističe da ljudi mogu da misle o tome šta žele.

Ona kaže da nikada nije želela da gradi karijeru kao nečija devojka, niti će to ikada činiti

– Nikada se po novinama nije provlačio moj ljubavni život, pa to neću dozvoliti ni sada! Ne želim da u medijima budem poznata kao nečija devojka, imam svoje ime i prezime! Kada budem sigurna da je moj izbor pravi i kada odlučim da se udam, prvo ću vas obavestiti! Do tada – mislite o tome – tajanstvena je pevačica.

Njoj je u životu ljubav zaista bitna stavka, ali nije osoba koja se lako zaljubljuje niti olako ulazi u veze.

– Ne zaljubljujem se lako i to je moj najveći, uslovno rečeno, problem! Mnogo sam probirljiva i uglavnom sam imala duge veze! Iz jedne duge veze sam izašla pre godinu dana, a mislim da vreme za pravu ljubav tek dolazi! Poželela sam je sebi u ovoj godini jer smatram da kad imaš ljubav, tada možeš sve! – kaže Jelena.

Jeleni je 2010. godinu obeležilo učešće u “Survivoru“ u kome je opstala do samog finala. Ona je sa pobednikom Andrejom Maričićem imala neke nesuglasice, ali kaže da je sve to prošlo.

– Iskreno, ponosna sam što sam bila deo „Survivor“ rialitija, i iako je bilo malih nesporazuma, mi smo mnogo toga prošli zajedno: suze, smeh, glad, to nas je mnogo zbližilo i svi oni će zauvek ostati moja velika porodica! Istina je da smo Andrej i ja imali male nesporazume i drago mi je što smo to izgladili. On mi se izvinio jer me nije poznavao i imao je pogrešno mišljenje o meni, kao i ja njemu. Drago mi je da je on pobedio! – priča Jelena, koja je na finalnoj večeri sve iznenadila kada je glas dala Toniju, a ne Katarini, kako su mnogi očekivali.

– To veče sam se dvoumila između Goce i Tonija, a s obzirom na to da sam znala kako stoji stanje sa glasovima, htela sam da doprinesem tome da bar neko iz Bahandija pobedi. On je imao najveću šansu. Jedan glas Goci ne bi, generalno, ništa značio. Katarina me je razočarala jer je po izlasku tvrdila da ne postoji ženski klan, a šest miliona ljudi je to videlo. Videli ste da je Goca, dok je glasala za nju, ironično rekla da ženski klan ne postoji. Ne znam zbog čega ljudi misle da sam ja bilo koga izdala, jer to nije tačno! Toni je dečko koji, po mom mišljenju, zaslužuje da bude pobednik „Survivora“ jer je jedini bio iskren i pred kamerama i van njih, jedini me je pohvalio za svaku borbu u kojoj sam doprinela pobedi, a ne kao neki koji su uspeh pripisivali isključivo sebi! – tvrdi Jelena.

Kada je odgledala ceo serijal, Jelena kaže da kamera nije baš sve prenela i da se iz pojedinih delova koji su prikazani ne mogu verno preslikati događaji. Sagledavajući svoje korake i odluke, Jelena je sigurna da bi s ove tačke gledišta neke stvari drugačije odgirala.

– Iskreno, kajem se zbog naše poslednje odluke da ostavimo Andreja u polufinalu. Ne iz razloga što mislim da je loš, nego zato što bi neko od nas imao veće šanse da uđe u finale. Mislim da je to bila pogrešna odluka! – priznaje lepa pevačica, koja sada ima mnogobrojne planove u poslovnoj sferi.

– Još tragam za dobrom pesmom, u planu su mi singl i dobar spot!



Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.