Latest News

Džej: Ne mogu da budem veran! (tekst i video)


Džej: Ne mogu da budem veran! (tekst i video)
Džej Ramadonovski (45) nedavno je priznao da nije zaljubljen, ali ima devojku. Poslednja ozbiljna ljubav desila mu se pre četiri godine, a od tada ima samo prolazne veze. "Teško mi je da se zaljubim. Stalno me prozivaju kako jurim klinke, ali to sam mogao ranije, sada ipak imam 45 godina", kaže popularni "Princ Dorćola".
- U diskoteci mi je neukusno da startujem mlađe devojke koje su praktično godište moje kćerke, a devojku od 30 godina je teško naći. Hoću reći, lako je pronaći devojku atraktivnog izgleda, ali bitno mi je šta ima u glavi - iskren je Džej. 
On priznaje da voli pedantne, pametne žene koje umeju da se ponašaju damski.

- Oženio bih se ponovo, što da ne. Ne znam samo koja bi izdržala život sa mnom. Veliki sam kavaljer, pažljiv sam prema ženama, pored mene supruga može da ima sve, osim mene. Stalno sam na putu i volim da "švrljam". Nisam spreman da ceo život budem veran jednoj ženi. Ne bih ostavio suprugu zbog druge, samo bih joj bio neveran. Ceo život sam takav. Ipak, diskretan sam u"švrljanju", i to je nešto.

Džej ima dve ćerke Anu (22), koja živi s njim, i devet godina mlađu Mariju, koja živi s majkom. Kako kaže, njegove ćerke nisu prihvatile samo jednu njegovu devojku, zato što je bila samo tri godine starija od Ane, pa im nije bilo svejedno.
 

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.