Latest News

Olja Karleuša: Crvena jaja i beli zeka za sina Pavla!


Pevačica Olja Karleuša, koja se nedavno posle opravdane medijske pauze vratila na srpsku estradnu scenu, uživala je protekle nedelje u pripremama za najveći hrišćanski praznik - Vaskrs!
Peca i ja ćemo se truditi da naše dete naučimo da uživa u prazničnoj atmosferi i poštuje sve običaje ...  Olja Karleuša
Fotograf Pressa uslikao je atraktivnu folkerku kako, u prazničnoj euforiji, sa korpom punom ofarbanih jaja, izlazi iz svog stana na Vračaru.
Kako smo kasnije saznali, jaja je nosila na poklon svojoj najboljoj prijateljici, dok je posebnu korpu sa čokoladama, zekama i crvenim jajima pripremila za svog jednogodišnjeg sina Pavla!
- Volim sve praznike i u njima uživam! Već šest godina, koliko živim sa Pecom, postimo na Veliki petak i tradicionalno farbam jaja isključivo u crvenu boju, bez nalepnica i ostalih crteža. Pavle još ne zna šta ga čeka, jer je za prošli Vaskrs bio jako mali, ali će zato ovaj da mu bude prava uživancija.
Peca i ja ćemo se truditi da naše dete naučimo da uživa u prazničnoj atmosferi i poštuje sve srpske običaje. Ove godine Vaskrs za mene ima posebnu draž, jer sam s ljubavlju farbala jaja za Pavla, u čemu mi je i on pomagao. Rekla sam mu da će mu beli zeka doneti poklon za Vaskrs, a biće ih mnogo jer nam bake i deke dolaze na praznični ručak! Svake godine nekoliko jaja u posebno ukrašenoj korpi nosim i svojoj najboljoj prijateljici - kaže Olja

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.