Latest News

Bila sam Majina žrtva!


Maja je luda kao struja i sigurno je da napolju ne bi prošla nekažnjeno za uvrede! Tomi nikada neću oprostiti što se poigrao egzistencijom moje dece! Bebi Dol je folirantkinja, aljkavuša i manipulator!
Marina Perazić
Hrvatska pevačica Marina Perazić zaradila je oko 11.000 evra za učešće u domaćem rijaliti-šouu „Farma", koji je preksinoć nevoljno napustila. Posle 76 dana, koliko je boravila na Pinkovom imanju u Barajevu, Perazićeva kaže da je srpska „Farma" na nju ostavila bolji utisak od hrvatske, uprkos brojnim svađama sa ostalim takmičarima.
Marina Perazić sa ćerkama
Za njih se borila... Marina sa ćerkama
Marina je istakla da je svojim učešćem u Pinkovom šouu htela svojim sunarodnicima da dokaže da je Srbija zemlja velikog srca, a prozivke Bebi Dol na nacionalnoj osnovi nazvala je degutantnim.
- Ovde nisam imala šta da dokazujem. Htela sam svojim Hrvatima da pokažem da Marina Perazić može ravnopravno sa Srbima da učestvuje u njihovom šouu. A ljubav koju prema Beogradu osećam je ogromna jer je on od mene napravio zvezdu. Zato sam mu posvetila pesmu „Moj Beograd je tužan i siv", koju mi Hrvati nikada neće oprostiti. Bebi Dol, koja me je prozivala na nacionalnoj osnovi, spustila se na najniže grane pokušavši da me isprovocira. Jesam Hrvatica, ali imam i srpsko poreklo. Nikada nisam htela da potenciram da se ulica u Beogradu zove po mom čukundedi Stjepanu Mitrovu Ljubiši.
Osim Tome, koga ste optužili da se poigrao životom vaših ćerki, svađali ste se i sa ostalim farmerima. Da li sada žalite zbog toga?
- Ne žalim ni zbog čega jer su sve moje uvrede zaslužili. Svima sam poslednje nedelje rekla ono što nisam za 70 proteklih dana. Toma se jeste poigrao egzistencijom moje dece i to mu nikad neću oprostiti. Bebi Dol je najlošija osoba na „Farmi" jer je folirantkinja, manipulator, aljkavuša! Ma, grozna je! Toma me je nominovao za slugu, iako to nisam zaslužila. Trebalo je da ostanem još samo nedelju dana i još za toliko dobijem honorar. Ja sam realna i nisam mislila da mogu da pobedim.
Šta bi konkretno jednonedeljni honorar sa „Farme" rešio u životu vaših ćerki?
- Ne smem da pričam koliki mi je honorar, ali ako je prosečna plata u Srbiji 350 evra, ja sam sebi i ćerkama obezbedila tri meseca prosečnog života sa honorarom od jedne nedelje.
Šta mislite zašto vas je Toma nominovao?
- Da bi se opravdao kod svoje žene, jer ga je grdila zbog odnosa sa mnom i naklonosti koju mi je pokazivao.
Da ste bili pod drugim okolnostima, da li biste udarili Maju Nikolić, koja vas je često vređala?
- Maja je luda kao struja. Nije normalno da neko bude tako hladan, kao što je ona. Tri puta sam joj bila na milimetar od lica i sigurno je da napolju ne bi prošla nekažnjeno za uvrede i konstantno provociranje svih farmera. Svi smo bili njene žrtve.
Sergej Trifunović
Sergej me je izvukao iz depresije
Na farmi ste otkrili da ste bili u vezi sa Bajagom i u seks-šemi sa Vladom Georgievim, posle čega su u javnosti oni, ali i Sergej Trifunović, dali svoje viđenje tih odnosa.
- Bajagica mi uvek izmami osmeh na lice. Vlado je sam otkrio našu vezu u jednom nedeljniku kada me je uvrstio na listu svojih žena, a posle mi se pravdao da nije. Znam da jeste, jer kako bi novinar znao za našu šemu. A što se tiče Sergeja, dugujem mu zahvalnost jer me je izvukao iz teške depresije u kojoj sam bila u Njujorku posle rastanka sa Firčijem.
Zašto su vas njene reči poput „debela" toliko pogađale?
- Debela sam od trenutka kada se moja ćerka za dve nedelje ugojila 25 kilograma usled paralize facijalis. Nisam mogla da gledam da ja budem mršavija od nje - 14-godišnjakinje.
Kako komentarišete to što je vaš bivši suprug, bubnjar Ivan Firči, tokom vašeg boravka na „Farmi" izjavio da ste velika rasipnica?
- On ne zove stvari pravim imenom. Hajte, molim vas, od mene se očekuje da svojim ćerkama dam ljubav i emocije za oba roditelja, i da im obezbedim egzistenciju. One jesu moja svetla tačka i moj život i nije mi ispod časti ni to što sam na „Farmi" bila teški mučenik, što zaista jeste svako ko je tamo, da bih zaradila za njih.
Kakvi su vaši planovi i od čega ćete živeti kada potrošite honorar od „Farme"?
- Položiću ispit na seminaru koji sam odslušala i baviću se terapeutskim poslom. Već umem da otklonim različite blokade koje se javljaju kod čoveka zbog različitih problema. Ne vidim sebe više u muzici, jer se loše zarađuje, a imam 51 godinu i više nisam za to.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.