Latest News

CECA RAZNATOVIC Na putu oporavka

Kako smo nedavno pisali Ceca je zbok jake prehlade, bolova i malaksalosti provela dva dana u bolnici na Kipru, gdje inače ljetuje sa porodicom. Za Story, Ceca priča kako se sada osjeća.
"Jača prehlada, povišena temperatura i jaki bolovi koje sam osećala, doveli su do toga da se obratim lekarima i odem u bolnicu. Trenutno sam na kućnoj nezi i osećam se malo bolje – kaže za Story Ceca, s kojom se u prekrasnoj kiparskoj vili odmaraju ćerka Anastasija i sin Veljko, ali i njena sestra Lidija Ocokoljić sa suprugom Predragom, fudbalerom kiparskog Anortozisa, četvorogodišnjom ćerkom Helenom i troipomesečnim sinom Viktorom.
Prisustvo najbližih pevačici daje snagu da i iz ove nemile situacije izađe kao pobjednik pa za sada uspješno savladava posljedice prošlonedeljnih tegoba.

"Moja sestra Lidija trenutno brine o meni, a na Kipru ću ostati do kraja avgusta. Zbog trenutnog zdravstvenog stanja, sada ne bih mogla da se vratim u Beograd sve i da hoću jer sam još malaksala. Grozno je i to što moram da pijem tople čajeve na plus četrdeset stepeni Celzijusa" – priča Ceca koja se u svoju morsku oazu uputila krajem jula s planom da se u Beograd vrati prvog septembra zbog školskih obaveza njenih mališana.

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.