Latest News

Psihijatri upozoravaju: Velja opasan po okolinu, mora na lečenje!

Poznati srpski psihijatri i psiholozi upozoravaju da će se agresivno ponašanje lidera NS-a ponavljati u beskonačnost i da postoji opasnost da se on jednom ne zaustavi samo na pretnjama i psovkama

Stručnjaci traže psihijatrijski pregled... Velimir Ilić

Predsednik Nove Srbije Velimir Ilić agresivan je i opasan po okolinu, upozoravaju eminentni domaći psihijatri i psiholozi! Oni kažu da će se Veljini incidenti ponavljati „u beskonačnost" i da postoji opasnost da se poslanik NS-a ne zaustavi samo na psovkama i pretnjama!

Velja: Pucaću

„Tražio sam zaštitu od Ivice Dačića. Ako mi ne pomogne, moraću da pucam. Kad me sledeći put budu napali, pucaću!"

U poslednja četiri dana čak dvoje Beograđana optužilo je Ilića za neprimereno i agresivno ponašanje! Prvo je pre tri dana frontmen grupe „Žigolo" Nebojša Radosavljević Vrana rekao da ga je poznati političar jurio džipom po ulicama, vređao, psovao i pretio da će mu „pucati u glavu"! Juče je Tamara Ivljanin (35) rekla „Blicu" da ju je Ilić na uglu Gundulićevog venca i ulice Pavla Papa u Beogradu prvo neprijatno odmeravao, a zatim psovao i krenuo za njom!

- Prvo me je neprijatno odmeravao i nije hteo da nastavi put. Rukom sam mu dala znak da ide i da me ostavi na miru. Kad sam se našla na drugoj strani puta, on je stao, parkirao se i rekao mi „Šta hoćeš, k...o?" Pitao me je: „Ko si ti?" Nisam htela da se raspravljam s njim, već sam počela da se udaljavam. Počeo je da me psuje, a zatim i izašao iz kola i krenuo za mnom. Na kraju sam potrčala i uspela da pobegnem - rekla je Tamara Ivljanin, inače zaposlena u Udruženju inostranih medija.

Psihijatar Đurić: Poremećena ličnost

Reagujući na ponašanje predsednika Nove Srbije, poznati psihijatar Zoran Đurić kaže da je Ilić „bahat i agresivan" i upozorava da će ovakve izgrede ponavljati beskonačno dugo.

- To što neko pljuje, vređa i psuje nema veze s politikom, to je jednostavno bahat čovek i poremećen kao ličnost. On se neće sam zaustaviti! On je i manipulativan i vrlo svesno pravi manje incidente. Nikada neće napraviti dovoljno veliki problem za koji bi mogao da bude osuđen! Sve to loše govori o njegovoj ličnosti, ali i o njegovim biračima kojima imponuje takav Velja. On, naravno, može da promeni svoje ponašanje, ali ja ne vidim da je motivisan za to. Sve dok ga neko ne kazni, Ilić će iznova praviti incidente - upozorava Đurić.

Ugledni psihijatar Aleksandar Đorđević ocenjuje da Ilić može da bude opasan po okolinu i poručuje da bi lider NS-a morao da porazgovara s psihijatrima i psiholozima o svom ponašanju!

- Sasvim je očigledno da Ilićevo ponašanje prevazilazi mere zdravog ukusa! Naravno da on može da bude opasan i da u sledećim situacijama još više pređe granicu! Znam i da psihijatar i potpredsednik NS-a Jovan Marić dosta radi s njim, da pokušava da popravi njegovo ponašanje. Ali Ilić mora da bude samosvestan, mora da porazgovara sa stručnjacima - kaže Đorđević.

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.