Latest News

INTERVJU... Aleksandra Jeftanović, TV lice Nikada ne bih mogla da zakoljem kokošku

Atraktivna crnka, koja će biti voditeljka rijalitija „Farma", kaže da bi umela da pomuze kravu ili da nahrani svinje

Aleksandra Jeftanović, jedno od TV lica Pink televizije, naći će se od jeseni u ulozi voditeljke „seoskog" rijalitija ili „ruralnog Velikog brata", kako još zovu emisiju „Farma". Ova televizijska forma se prvi put emituje u Srbiji, a gledaoci će imati priliku da vide kako se poznate face snalaze u poslovima na seoskom domaćinstvu, gde će kao farmeri imati priliku da kolju kokoške, hrane svinje, muzu krave i uzgajaju povrće.

Atraktivna crnka ekskluzivno za Press nedelje otkriva da Miroslav Miki Đuričić neće biti voditelj, kako se spekuliše, kao i kako teku pripreme za „Farmu".

Na koji način se ti kao voditelj pripremaš za „Farmu"?

- Isto kao i voditelj u Hrvatskoj, Italiji ili bilo kojoj drugoj zemlji u kojoj se do sada „Farma" emitovala. U pitanju je format i tu nema mnogo odstupanja. Po ugovoru, ne smem previše da vam otkrivam, ali onog trenutka kad emisija krene i ja ću biti spremna za najveći šou koji ćemo svi, uverena sam, pratiti narednih 100 dana.

Da li imaš iskustva sa životom na selu i farmi? Da li si nekad muzla kravu, hranila svinje ili imala slično zanimljivo iskustvo?

- Ha ha ha, super pitanje! Naravno, ja sam devojka sa sela, zato sam i izabrana da radim ovu emisiju. Okej, sad ozbiljno: nemam slična iskustva, mada sam sigurna da bih se snašla sa zadacima koje si mi ti dala. Sad kad si to pomenula, razmišljam o tome, ali znam da nikad i nikako ne bih mogla da zakoljem kokicu ili bilo koju drugu životinju. Ma mislim da to ne bih mogla ni da gledam, a kamoli da uradim.

Šuška se i da će Miki Đuričić biti jedan od voditelja. Ako se to obistini i bude tvoj kolega, kako će izgledati voditeljska kombinacija Đuričić-Jeftanović?

- Koliko ja znam, Miki neće biti jedan od voditelja, ali ćete moći od septembra da vidite kako se duo Đuričić-Jeftanović uklopio, jer smo se našli u drugoj TV formi. Nedavno sam bila gost u njegovoj emisiji. On je kuvao, ja sam tu nešto smetala, ali smo se zato „siti ispričali".

Šta će konkretno biti tvoj zadatak i kakvu emisiju ćeš voditi?

- Sa lokacijom na kojoj se farma nalazi nemam nikakve veze. Vodiću dve emisije nedeljno i obe se emituju iz velikog studija Televizije Pink. Jedna je izbacivanje, a druga je pregled nedelje. Moj zadatak će biti da u početku ispratim farmere, a onda da dočekam izbačenog, ugostim ga, da sa nekim zanimljivim ljudima prokomentarišem sve ono što smo videli da se dogodilo, ukratko sve ono što će svakog od nas zanimati.

Već se spominju neka imena poznatih koji će se naći u ulozi farmera. Imaš li ti svog favorita kojeg bi volela da vidiš u toj ulozi?

- Imam, ali ne mogu da kažem ko je u pitanju. Samo ću reći da mislim da će moj favorit biti i jedan od favorita publike.

Da li bi ti bila spremna da uđeš na „Farmu"?

- Nikad ne reci nikad, to sam naučila. Samo ću reći - gledajte.

Ima li nekih novosti u tvom ljubavnom životu i da li imaš dečka?

- Teško se zaljubljujem, što i nije tako loše. Loše je kad se zaljubljuješ retko, pa još i u pogrešnog. E sad, dečka nemam, tatu imam, pa ne preferiram stariju gospodu, a da hoću da šetam klinca, ja bih ga rodila. I posle ispada da ja mnogo biram. Nikad se ne zna, možda mi se ljubav desi baš na „Farmi".

A. MITIĆ

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.