Latest News

Paparazzo... Ceca se vratila

Ceca Ražnatović se posle dvomesečnog odmora vratila s Kipra u Beograd. Folk zvezda najavila novi album na proleće i koncertni spektakl na Ušću

Odmorili smo se, sad u nove radne pobede... Ceca, ćerka Anastasija i sestričina Helena (levo)

Folk zvezda Svetlana Ražnatović (36) vratila se se dvomesečnog odmora na Kipru i ekskluzivno za Press najavila završetak novog albuma i pripreme za turneju koja će biti krunisana 2010. velikim koncertom na Ušću. Ceca je u pratnji dece Veljka i Anastasije, sestre Lidije i njenih naslednika Helene i Viktora na beogradski aerodrom sletela u nedelju, dva sata posle ponoći, redovnim letom iz Larnake.

Naša Srbija je puna lepih žena

Ceca kaže da je veoma srećna što se našla u Pressovom izboru za najlepšu Srpkinju:

- Pratila sam na internetu sve vesti iz zemlje i više nego prijatno me je iznenadilo kad sam videla da se nalazim u izboru za najlepšu Srpkinju, koji je organizovao portal pressonline.rs. Velika je čast naći se na vrhu te liste, u društvu prelepih žena, kakvih je puna naša Srbija - kaže Ceca za Press.

Iako je bilo rano jutro, folk zvezda izgledala je prelepo i sveže, potvrđujući time da joj je odmor jako prijao. Ražnatovićevu i njenu porodicu su, poput svetske zvezde, na aerodromu sačekali vozač i obezbeđenje, koji su ih prevezli u vilu na Dedinju.

- Lepo smo se odmorili ovog leta i napunili smo svi baterije za školu i za poslovne obaveze koje nas očekuju - rekla je Ceca, i dodala: - Ove sezone nisam pravila nikakve kompromise, nisam želela da nastupam i iskoristila sam dva meseca za potpuni odmor. Imala sam manjih zdravstvenih problema na Kipru, ali sad je sve u redu i puna sam elana. Deca su spremna za školu, ja za rad na novom albumu koji će biti gotov pre leta, i za koncertnu promociju sledećeg leta.

Ceca nije želela da komentariše činjenicu da je ona na Ušću okupila pet puta više fanova od kraljice pop muzike Madone, ali je rekla da bi volela da na leto obori sopstveni rekord i privuče više od 150.000 posetilaca.

- Madona je jedinstvena i verovatno bi bilo mnogo više ljudi da nije nedavno imala nastup u Budvi. Nemoguće je porediti naše nastupe, ali je moguće da ja probam da naredni album koncertno ispromovišem pred još više ljudi nego što ih je 2006. bilo na Ušću - rekla je Ražnatovićeva.

Ocokoljići... Lidija i Viktor / Škola ih zove... Veljko i Anastasija

Ceca je otišla na Kipar sredinom jula, kada je počeo Anastasijin i Veljkov raspust. Tokom odmora u svojoj vili, koja se nalazi na samoj obali mora, uz pevačicu su sve vreme bili njena sestra Lidija, zet Predrag Ocokoljić (koji igra fudbal na Kipru) i njihovo dvoje dece Helena i Viktor.

Ceca je dane provodila odmarajući pored bazena i uživajući u radostima svoje dece i sestrića, ali i druženju sa prijateljima koje je tokom leta ugostila.

- Vreme sam uglavnom provodila pored bazena, iako imam sopstvenu plažu. Ove godine sam pila ledeni čaj na litre i baš mi je prijao. Sami smo kuvali ručak, a večeru smo poručivali jer nas je bilo puno. Dosta smo se hranili ribom, školjkama i ostalim plodovima mora - iznela je Ceca utiske sa letovanja.

N. Pajić - A. Radenović

Objavio: Press

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.