Latest News

Jelena Karleuša: Sestrica kao najlepši dar


foto: Miša Obradović
foto: Miša Obradović
Muzička zvezda Jelena Karleuša svojoj naslednici Atini napravila je nezaboravnu slavljeničku zabavu, a potom se uputila u porodilište gde je tačno na prvi rođendan svoje mezimice donela na svet još jednu curicu
Nesvakidašnja životna radost koju je u svakodnevicu pevačice Jelene Karleuše i fudbalera Verdera Duška Tošića unela čarolija roditeljstva kada su pre tačno godinu dana dobili ćerkicu Atinu, samo tri meseca kasnije postala je još veća jer su saznali da će i po drugi put postati roditelji. Kako se uvek ispostavi da u životu ništa nije slučajno, plavokosa pevačica tako je tretirala i saznanje o novoj trudnoći samo tri meseca nakon prvog porođaja i odlučila da se novim izazovima majčinstva prepusti bez ostatka, ali ne odustajući ni od profesionalnih planova. Uz pomoć velikog samopouzdanja i neverovatne snage koji je ni tokom blagoslovenog stanja nisu napuštali, Jelena je s podjednakom pažnjom brinula i o svojim fanovima pa je tokom cele trudnoće bila aktivna, a u sedmom mesecu objavila je i dupli album The Diamond Collection sa najvećim hitovima, a nedavno je doštampan i treći tiraž. Postavljajući joj nove zadatke, život Jeleni uvek ponudi i adekvatne načine da ih reši i pri tom ostane jedinstvena. Jer, retko kome pođe za rukom da dan koji zauvek pamti i obeležava jer ga karakteriše neki veoma bitan i neponovljiv događaj, dobije dvostruku važnost. Sudbina je ovoj pevačici uredila da sedmi septembar u njenom životnom kalendaru bude obeležen sa dve zvezdice. Dan u kojem je slavila prvi rođendan starije ćerkice Atine počela je dečjom žurkom, a uveče, pošto je svoju naslednicu ušuškala u slatke snove, završila ga je uputivši se u porodilište.
Story: Kako ste proveli rođendan svoje mezimice?

- Ludo i nezaboravno. Na sve strane bili su pokloni, torte, kolači, baloni, gomila dece, vriska i cika, klovn... Jedan opšti haos. Atina je tortu jela ručicama, a zatim ih je brisala o haljinicu. Potom je jela i konfete sve dok nisam primetila šta radi, duvala je u trubicu, vrištala od sreće i uživala u druženju sa decom. Ipak, klovn joj je bio najzanimljiviji. Odavno sam napravila plan da proslavim rođendan moje mezimice, a zatim se uputim u bolnicu i Atini donesem najlepši poklon - sestru.
Story: Da li ste namerno odabrali baš sedmi septembar, Atinin rođendan, da zakažete carski rez?

- I druga beba rodiće se dve nedelje pre termina, baš kao i Atina. Budući da secarski rez inače obavlja nešto ranije od predviđenog roka, a obema je identičan termin, rešili smo da se i rode istog dana. Inače, odlučila sam se za carski rez jer je to najbolji i najsigurniji način da beba dođe na svet.
Story: Ume li Atina da se raduje sestri i šta ste joj još spremili kao poklon za prvi rođendan?

- Atina je oduševljena decom, veoma je druželjubiva i željna društva pa sam sigurna da je najsrećnija što je od mame i tate dobila sestru na dar. Još je mala da bi shvatila veličinu poklona, ali jedna drugoj biće najbolje drugarice i oslonac u životu. Deliće sve i zajedno će odrastati učeći jedna od druge. Pored tog najlepšeg poklona, dobila je još mnogo darova - od tate Barbi džip za dve osobe na akumulator kako bi mogla da se vozi sa sestrom, a od mame gomilu cipelica i krpica. O raznim igračkama da i ne govorim. Atina je dete koje bukvalno ima sve što joj duša poželi. Zato s vremena na vreme u velike kutije pakujemo igračke kojih je puna kuća i nosimo ih deci koja ih nemaju. Veoma sam aktivna u humanitarnom radu, pogotovo kada je reč o deci, ali o tim našim akcijama znaju deca i porodice kojima pomažemo. Takođe, od najmanjih nogu učim Atinu da bude nesebična i pomaže deci koja nisu iste sreće kao ona.
Story: Možete li da predvidite Atininu reakciju kada jednog dana bude gledala svoje naslovne strane sa vama? Jeste li se ikada dvoumili da li treba da je eksponirate u javnosti?

- Mislim da će biti veoma ponosna i sve ove naslovne strane biće joj divna uspomena na najranije detinjstvo i vreme kada su mama i tata bili veoma posebni, a ona miljenica javnosti. Svako ko je upoznao Atinu i proveo samo minut s njom, video je da je, iako tako mala, već predodređena da bude drugačija. Dovoljno je samo pogledati njene slike pa da to svima bude jasno. Geni definitivno nisu voda. Kao majka, vidim i osećam da sam rodila buduću glumicu ili pevačicu, nekog ko će se sigurno baviti javnim poslom. Zašto bih je u tome sputavala? Moja uloga u njenom odrastanju ogleda se u tome da joj maksimalno pomognem, podržim je i dam joj krila, kao što ih je i meni moja majka dala.
Story: I vi ste kao beba bili na naslovnoj strani magazina o novorođenčadima. Ima li u tome simbolike zbog vašeg današnjeg poziva i načina života?

- Ah, pa ja sam karijeru, u stvari, počela i bukvalno u porodilištu Narodni front. Tu sam doživela moju prvu naslovnu stranu i to gola golcijata. Slikali su me kao novorođenče za naslovnu stranu priručnika o previjanju i dojenju beba. Tog dana, sasvim slučajno, izabrali su baš mene. Sudbina, zar ne? Na naslovnim stranama bukvalno sam od pelena.
Story: Niste se dvoumili oko odluke da obe ćerke rodite u porodilištu u kojem ste i vi došli na svet?

Narodni front je, inače, porodilište gde sam se rodila, a njen direktor, doktor Stanojević, po drugi put će me poroditi. On je veliki šmeker i svi ga obožavaju, a samo ga se ja plašim kad pomislim na operacionu salu. Iako Duško i ja živimo već nekoliko godina u inostranstvu, nikada nisam ni razmišljala o opciji da se porodim u tuđini. Rođena sam u ovom divnom gradu i sva moja deca biće ovde rođena.
Story: Da li je trema rasla ili jenjavala kako se bližio termin za porođaj?

- Ne bih to nazvala tremom, već ogromnim uzbuđenjem koje je raslo iz časa u čas. To najbolje znaju žene koje će postati majke ili su se u tome već ostvarile. Taj osećaj rečima ne može da se objasni. Volela bih da svaka žena oseti radost majčinstva jer je to vanzemaljski osećaj koji iz korena menja osobu. Kada majka prvi put ugleda svoju bebu, suze radosnice nekontrolisano teku. Za taj trenutak vredi živeti jer tada sve drugo postaje nebitno.
Story: Koja pitanja ste najčešće sebi postavljali pred dan za kada ste zakazali carski rez?

- Kao i svaku porodilju, najviše su me opterećivali detalji vezani za porođaj, odnosno da li će sa bebom biti sve u redu. To su uobičajeni strahovi svake majke. Iako sam odlična glumica i savršeno se pretvaram da sam hrabra i super žena, jasno je da nije svejedno kada imate dva carska reza u samo godinu dana. To je ozbiljna operacija, a ja sam prvu veoma teško podnela. Izgubila sam mnogo krvi, ali moram da se pohvalim kako me moja okolina od tada smatra velikim herojem. To me je malo ohrabrilo i ispunilo ponosom. Usudila sam se da samo tri meseca posle porođaja s Atinom ponovo ostanem u drugom stanju, iako mi je krvna slika bila katastrofalna, a zdravstveno stanje ozbiljno narušeno. Za razliku od prvog porođaja, sada sam morala da primam i transfuziju. Ali, sve ću pregurati jer znam da sve što boli i prođe, šta je to za mene? Vidim sebe kako u punom sjaju, tanka u struku, igram i pevam već za dvadesetak dana posle porođaja.
Story: Koliko vas hrabri to što je Duško došao iz Nemačke samo zbog vašeg porođaja?

- Ja sam neka čudna sorta, koliko sam srećna što je Duško sve vreme uz mene, toliko razmišljam i kako ću izgledati kada me budu izneli iz operacione sale. Navikla sam mog muža da uvek budem lepa, počešljana, doterana... Eto kakvim se glupostima ja opterećujem, dok je njemu sve to, naravno, mnogo smešno. Nema te sile koja bi njega sprečila da dođe i prvi u naručje uzme svoje dete, kad ja već u tom trenutku ne mogu. Mnogo mi je značilo i to što sam znala da ću, kada otvorim oči posle anestezije, videti njegovo razneženo lice i oči pune suza radosnica. Pred njim dobijam želju da budem razmažena ženica koju sve mnogo boli. Razmazio me je i oboje uživamo u mom prenemaganju i glumatanju. Prošli put mi je u apartman uneo toliko korpi cveća da mi je od mirisa pozlilo. Smešno mi je sada kada se toga setim.
Story: Da li je želja da ponovo snimite sopstveni porođaj samo deo vaše radoznale prirode ili i neka vrsta hrabrosti?

- Prošli put je sa mnom u operacionu salu ušla i moja tetka Danijela, inače anestetičar, koja je bila zadužena za snimanje operacije i prve Atinine trenutke. Naravno, namerno je sve nejasno snimila, kao da ima dve leve ruke, u želji da me poštedi strašnih prizora. Na snimku se ne vidi baš ništa: ni ja, ni sam tok operacije, ni kako vade Atinu. Pred drugi porođaj dala sam joj precizne instrukcije u želji da imam taj snimak jer ne se plašim da vidim sve detalje. Da li je to hrabro, radoznalo ili možda morbidno, ne znam, ali svakako želim.
Story: Kako ste reagovali kada ste saznali da ćete dobiti još jednu ćerku? Koga je ta vest više obradovala, Duška ili vas?

- Za Atinu je najbolje što će dobiti sestru, a Dušku i meni bilo je svejedno, mada ne isključujemo mogućnost da će njih dve jednog dana dobiti i brata. Posle dve ćerke, bilo bi lepo da jednog dana dobijemo i sina pa da u porodici odraste još jedan fudbaler. Duško je zaljubljen u Atinu i bukvalno je opsednut ljubavlju prema njoj, dok sam ja u drugom planu. Ne znam kako će se izboriti sa još jednom devojčicom i kako će se one boriti oko njegove ljubavi. Već je u šali počeo da kuka i pita se kako će sa nas tri da izađe na kraj. Inače, kada sam mu saopštila da će i druga beba biti ženskog pola, pobedonosno mi je rekao da nam sad nedostaje još samo jedan dečak i da će nam treće dete biti sin. Sad ću se malo odmoriti, povratiti dobro zdravlje, posvetiću se deci i radu na novom albumu, a onda, ko zna.... Jesam super žena, ali imam i dušu.
Story: Jeste li bili opterećeni time kako će vaše telo podneti dve uzastopne trudnoće?
- Ne! Samo dvadesetak dana posle prvog porođaja, pojavila sam se uOperaciji trijumf ravnog stomaka i sa devojačkom linijom. Četiri nedelje nakon porođaja, obučena u crni triko održala sam veliki koncert u Kotoru. Sve je stvar volje i samokontrole. Doduše, što bi rekli moji prijatelji - ja sam vanzemaljac. Šalu na stranu, tokom druge trudnoće ugojila sam se samo desetak kilograma, a u top-formi biću za veoma kratko vreme. Ne vežbam, ne držim dijete, jednostavno živim u čudu od tela.
Story: O vašim navikama pripremate i knjigu?

- Da, u njoj se bavim modom, ishranom, negom, šminkom i trudnoćom pa savetujem moje koleginice i žene da knjigu kupe i dobro je prouče. Biće tu mnogo saveta koji će im dobro doći jer sam ja najbolji pokazatelj da se sve može kad se hoće, samo treba znati kako.
Story: Da li ćete nešto promeniti u odnosu prema mlađoj ćerki iz iskustva o materinstvu koje ste stekli s Atinom?

- Verovatno ću biti samo manje napeta i uplašena, ali i drugoj bebi posvetiću se maksimalno. Nijedna neće osetiti manjak pažnje, ljubavi i nege.
Story: Hoćete li dojiti bebu?

- Atinu nisam dojila jer sam dva meseca nakon porođaja primala veoma jake lekove zbog ozbiljnih zdravstvenih problema. Sa zgražavanjem sam čitala u štampi kako je problem broj jedan u državi bio taj što ne dojim dete. U prilog tome navodili su najgluplje razloge, a mene niko ništa nije pitao. Doduše, nikada im ne bih ni odgovorila jer smatram da su to veoma intimna pitanja i ne tiču se nikog osem mene. Strašno je bilo i to što je slika moje bebe iz porodilišta otišla u javnost i bez moje dozvole osvanula na mnogim naslovnim stranama. Učiniću sve što je u mojoj moći da se to ponovo ne dogodi.
Story: Ko će vam pomagati u pravim danima oko bebe? Imate li dadilju?

- Pored moje majke koja mi je najveća pomoć, imam i dve dadilje, Veru i Kaju. Atina ih obožava, a sigurno će ih voleti i druga devojčica. Tih prvih nekoliko meseci je najteže jer iako imam dadilje, one rade samo preko dana, a ja sam uz bebu noću, nakon čega sam veoma iscrpljena i neispavana. Ali, sve to prođe.
Story: Jeste li već obavili šoping za bebu?

- Jedva sam dovukla iz Bremena sve što sam kupila i Atinina sestra sigurno će biti naj-fensi beba.
Story: Koje osobine biste voleli da vaša mlađa ćerka nasledi od Atine?

- Volela bih da liče, kako fizički, tako i po karakteru. Atina je mali šoumen i sigurna sam da će i nova beba biti posebna. Od ovakvih roditelja, u svakom slučaju, neće biti obična.
Story: Primećujete li nakon godinu dana da je Atinin karakter bliži Duškovom ili vašem?

- Atina je Duškov klon kada je reč o fizičkom izgledu, ali od njega je nasledila i tvrdoglavost. Od mene je dobila talenat da uvek zna kako da bude u centru pažnje. Neverovatno je šarmantna i njen osmeh naprosto razoružava. Primećujem da obožava muziku i ima urođeni osećaj za ritam. Nadam se da je i sluh nasledila od mene jer ako je povukla na Duška, od pevanja neće imati vajde.
Story: Kakav odnos biste voleli da imaju vaše ćerke kada odrastu?

- Da imaju jedna drugu i u dobru i u zlu. Jednog dana, kada mene više ne bude, želim da jedna drugoj budu najbolji prijatelji i oslonac za ceo život.
Story: Kako biste reagovali kada biste kroz tri meseca ponovo saznali da ste po treći put u drugom stanju?

- To se stvarno neće desiti jer pravimo pauzu. Moja najvažnija uloga je uloga majke i deci sam posvećena svim bićem, ali takođe, ne zapostavljam ni karijeru. Očekuju me veliki izazovi i povratak na muzičku scenu s novim albumom. Moji fanovi veoma su nestrpljivi, a ja sam uveliko u pregovorima s ekipom ljudi koja će raditi na mom velikom solističkom koncertu u maju u beogradskoj Areni. Od mene se očekuje nešto što se na ovim prostorima nije videlo i ja ta očekivanja moram da opravdam, najviše zbog činjenice da sledeće godine slavim 15 godina karijere i izlazak desetog jubilarnog albuma.
Story: Hoće li Duško ostati u nemačkom Verderu ili će njegov eventualni transfer inicirati i vašu selidbu?

- Duško je imao mnogo ponuda od raznih klubova, ali za sada još nekoliko meseci ostajemo porodično u Bremenu. Tamo imamo divan penthaus sa pogledom na ceo grad, priroda je divna i to je idealno mesto za naše bebe.
Story: Kako napreduje uređenje vašeg novog porodičnog gnezda u Beogradu kod Belog dvora?

- Ne volim da se hvalim imovinom, ali pošto je u javnost procurela informacija o našem novom domu, kao i razne spekulacije, odgovoriću ukratko. Ako sve bude po planu, očekujem da svi radovi budu okončani u oktobru. Dala sam sve od sebe da taj penthaus bude možda jedan od najlepših i najstilizovanijih životnih prostora u Beogradu. Iskoristila sam sav svoj talenat da sve do najsitnijih detalja bude perfektno. Posebno sam ponosna na idejno rešenje dečjeg boravka koji izgleda kao iz Diznijeve bajka i deca će uživati. Time sam se intenzivno bavila tokom svakog boravka u Beogradu, a kada nisam fizički mogla da budem prisutna, s arhitektom sam non-stop bila na telefonskoj vezi. Nažalost, živimo u inostranstvu, ali lepo je imati tako jedinstven dom i kada se nakratko vratimo u Beograd.
Story: Jeste li isplanirali detaljno vaš život kao četvoročlane porodice?

- Ja sam mašina, kompjuter, kod mene je sve uvek do detalja isplanirano i nikad ništa nije slučajno osim trudnoće! (Smeh)

Piše: Jasmina Antonijević
Objavio: Story

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.