Latest News

Farma: Boško se spremao kod moje bake


Autor: S. Milojković,
Boško se spremao kod moje bake
Boško Ničić, gradonačelnik Zaječara a od pre nekoliko dana i gazda na najpoznatijoj farmi u Srbiji, sa Selenom, svojom drugom suprugom, u braku je dve godine. Upoznali su se pre šest godina, dok je ona bila portparol u njegovoj stranci. Boško je tada još bio u prvom braku, pa su njih dvoje prvih godina krili svoju ljubav i viđali se tajno. 

- Kao njegova supruga ne smem više da budem PR stranke „Pokret za Krajinu”, već samo ravnopravni član. Kad bolje razmislim, mnogo sam bolje prolazila dok sam bila ljubavnica - kroz smeh priča Selena Ničić, zamenica direktora Studentskog centra Bor.
Ona kaže da ju je Boško osvojio osmehom, pozitivnošću, spontanošću i pažnjom.
- Na 1.000 načina ume da mi pokaže ljubav. Izuzetno je pažljiv i romantičan. Često mi poklanja cveće na koje zakači ceduljice sa ljubavnim porukama. To me uvek veoma obraduje, a te papiriće posle skupljam i čuvam.
Selena priznaje da i nije neka kuvarica, ali da to Bošku ni najmanje ne smeta.
- Nije tip muškarca koji očekuje da mu žena ne izlazi iz kujne. Nisam neka domaćica i često jedva čekam da ode negde da ne bih morala da kuvam. Evo, dok je u „Farmi”, ne prilazim šporetu. On ponekad nešto spremi, a pravi je majstor za svadbarski kupus u zemljanom loncu. .
Boško je od supruge stariji 15 godina. Iz prvog braka ima ćerku Anu, studenta. Selena tvrdi da nije imala nikakvih problema što je počela da se zabavlja s njim dok je još bio u braku.
- Niko mi nikada ništa loše nije rekao. Njegovi prijatelji su me odmah prihvatili, a moji roditelji su ga toliko zavoleli da ponekad mislim da ga vole više nego mene.
Iako je odrastao na selu, Boško je pred ulazak u „Farmu” otišao kod Selenine bake u selo Nikoličevo na kratak kurs.
- Pitao je koliko puta dnevno se muze krava, kada je treba hraniti, pojiti, kako se peče rakija, sprema ajvar, pravi sapun… Baka mu je pričala, a on je sve zapisivao. Ništa ne prepušta slučaju, voli sve da zna i sve konce drži u rukama. Budući da su ga izabrali za gazdu, on je u svom elementu od prvog dana. Mislim da će uživati na Farmi. Kada sam videla da se ušuškao između Maje Nikolić i Dajane, laknulo mi je. Znam da će se brinuti o njemu, mirna sam jer je u sigurnim rukama - priča Selena i kaže da nije ljubomorna ni na jednu farmerku.
- Puno smo se borili za ovu vezu i ne bi bilo lepo da sada ljubomora sve to pokvari. - ističe gospođa Ničić.

Sviđa mu se Maja Nikolić
- Mislim da mu se od svih ukućana najviše sviđa Maja Nikolić zbog toga što svakom sve saspe u lice. Boško ne trpi folirante koji mu se šlihtaju, dodvoravaju, a iza leđa posle govore svašta. Voli iskrene ljude, ma kakva istina bila, i ne podnosi ulizice - kaže njegova supruga.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.