Latest News

Đole Đogani: Nikada se neću vratiti Slađi


Nikada se neću vratiti Slađi Iako je od razvoda Slađane Delibašić i Đoleta Đoganija prošlo više godina, ovaj par je ponovo u žiži interesovanja javnosti posle intervjua koji je Slađa dala tokom prošle nedelje.


Naime, bivša Đoletova supruga izjavila je za magazin „Svet“:
„Među nama će uvek postojati nit koja nas spaja. Đole i ja se jesmo fizički udaljili, ali mentalno smo tu. Često mu kažem da, kad između Vesne i njega jednog dana pukne, uvek može da me nađe u Miklošićevoj. Čekaće njega njegova bakica i živećemo srećno do kraja života. Tada nam fizički kontakt neće ni trebati.“
Pošto je veći deo razgovora protekao u tonu u kojem Slađa svom bivšem sugeriše da bi mu se vratila, želeli smo da čujemo šta o tome ima da kaže Đole.
„Moram da vam objasnim da sam ja oduvek bio čovek koji se ne vraća bivšim ljubavima. Mnogo sam tolerantan u vezi i mogu da oprostom mnogo toga jer sam svestan da duga veza ili brak donosi i mnogo problema. Ništa nije savršeno. Ali, kada jednom pukne, ne vraćam se, tako da se, u slučaju da se razvedem od Vesne, nikada ne bih vratio Slađi“, kaže Đole i objašnjava da on i bivša supruga imaju savršen odnos koji nije video ni kod koga.
„Živimo u istom dvorištu, sve se dogovaramo oko ćerki. Ja plaćam školarinu, ona kupuje cipele, i slične stvari. Izuzetan odnos imamo i negujemo to zbog naše dece, koja na taj način imaju oba roditelja. Postigli smo savršenu komunikaciju i više od toga nam ne treba“, tvrdi Đogani.
Denser dodaje da mu je žao što vidi razne napise po novinama o njemu i bratu Gagiju, u kojima se tvrdi da su grubijani i da maltretiraju žene.
„Da je tako, ne bismo imali najlepše žene u Srbiji. Pogledajte Slađu, Anabelu, Vesnu, zar bi takve žene bile s nekim ko ih ne poštuje? Ja sam običan porodičan čovek i grubost prema ženi ne podržavam, čak smo možda suviše nežni i romantični, a okolini izgleda to smeta“, kaže za kraj Đole Đogani.



Biljana Petrović
Objavio: Alo

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.