Latest News

Dajana: Topalko me zavodio!


Pevačica Slavica Tripunović poručuje da joj se na „Farmi" nije dopao način na koji ju je gledao pevač Milan Topalović

Odbila udvarača... Dajana

Slavica Tripunović Dajana, pevačica i bivša mis Jugoslavije, koja je nakon šest dana izbačena sa „Farme", za Press priznaje da joj se nije dopao način na koji ju je gledao farmer Milan Topalović Topalko.
- Kad sam primetila da to nisu obični pogledi, rekla sam mu da sa mnom ne može tako da se ponaša jer sam ozbiljna, porodična žena koja nije došla na „Farmu" da flertuje i zavodi. Osim toga, on ima divnu ženu i dete i nedopustivo je da se tako ponaša. Skresala sam mu u lice šta mislim o tome i postavila ga na mesto koje mu pripada - kaže Dajana, i dodaje da je i zbog Nikole Hadži Nikolića bila „na ivici živaca":
- Nikolino celonoćno pevanje me je iscrpelo. Pred zoru, kad sam shvatila da nema nameru da prestane da peva, malo je falilo da zaplačem. Ipak, Nikoli zahvaljujem što je smislio himnu „Farme".

Smučilo mi se kupanje u buretu!
Po izlasku iz kuće Dajana je svom petogodišnjem sinu Aleksi obećala da se više neće razdvajati.
- Sin mi je rekao: „Mama, nikad više ne možeš da spavaš bez mene" - kaže pevačica, i dodaje:
- Prvo što sam uradila po izlasku sa „Farme" bilo je kupanje u kadi. Smučilo mi se kupanje u buretu!

Dajana priznaje da mnogi farmeri sumnjaju da je izbacivanje Ane Nikolić iz rijaliti-šoua bio smišljeni potez organizatora.
- Neki od nas misle da je u dogovoru sa producentima Ana namerno prekršila pravilo da bi je diskvalifikovali - kaže Dajana.
Plavokosa pevačica tvrdi da je svim farmerkama obećala luksuzne tretmane u svom salonu lepote.
- Pozvala sam sve učesnice „Farme" da po izlasku iz šoua dođu u moj salon na besplatne tretmane od glave do pete - poručuje Dajana.

Flertovao sa misicom... Topalko

A. RADENOVIC

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.