Latest News

Karlo: Čekaću Violetu da izađe iz kuće

Čekaću Violetu da  izađe iz kuće

Sa Violetom sam doživeo najspontaniji poljubac. Bio je toliko sladak. Sigurno se svrstava u top tri poljubaca u mom životu. I istina, zaljubljen sam. Voleo bih da ostanem u vezi sa Violetom - počinje priču za „Blic” Karlo Zagorac, prvi ukućanin koji je izbačen iz kuće „Velikog brata”. 

Karlo će ostati upamćen po strasnoj vezi sa mladom Makedonkom Violetom Ralevom s kojom se poljubio odmah po ulasku u kuću, tek nekoliko sati nakon što su se upoznali. Jedno veče je bilo dovoljno da postanu momak i devojka, a sedam dana da Viki osvoji Karlovo srce.
- To se jednostavno desilo. Jednu noć nisam mogao da spavam, tapkao sam u mraku… i shvatio sam da sam se zaljubio! Čekaću je da izađe. I za mesec, dva… čekaću je - kaže Karlo i napominje da će, šta god da se dogodi, ostati prijatelj sa Violetom.

Šta vas je to privuklo kod Violete?
- Violeta je posebna. Preslatka je. Zove me stari. Imam i devojku i dete. Dva u jedan.

Da li biste pristali na seks pred kamerama?
- Da, ukoliko bi do toga došlo spontano. Nisam želeo da napadam Viki iz prostog razloga što je njoj 19, a meni 32 godine. Ta razlika u godinama meni ne smeta, ali je mlada da bi napadao. Mi smo uživali u svim tim delovima predigre, u toj strasti.

Mislite li da će je ostali muškarci sada napadati?
- Momci će je sigurno muvati, ali ja nemam strah. Ona može da radi šta god hoće, pa ne polažem ja pravo na nju!

Pored Violete flertovali ste i sa drugim devojkama?
- Namerno sam „hvatao” druge devojke da vidim kako će Violeta da reaguje, da li joj je stalo do mene. Kada sam video da je ljubomorna znao sam da mogu da se opustim sa emocijama, da se prepustim.

Da li biste bili sa nekom drugom devojkom iz kuće?
- Ostale devojke iz kuće nisu u mom fazonu. Ja mogu da spavam sa svima njima, nije nikakav problem, pa sa svakom ženskom, ali ja sam pre za iskrenu ljubav nego za strast.

Kako ste reagovali kada je Violeta rekla da je zaljubljena u nekog drugog? 
- Meni u toj priči ništa nije jasno, ali nisam produbljivao priču. U svakom slučaju, to mi ne smeta.

Pre neki dan ste potvrdili da su se smuvali Vladimir i Danica, te Manuel i Sandra.
- Da, istina. Smuvali su se. Ali, ja nisam pričao s njima, tako da ne znam kakvi su njihovi odnosi. Njihovo muvanje je klinačko, kao da su u osmom razredu. Ja sam želeo da ih sve otvorim, da ih otkravim, da se zezaju, da prave šou.

Šta se to desilo između Nikole i Jovane?
- Nikola se baš zaljubio. Nisam verovao da će tako da reaguje na Jovanu. Ali, oni su suviše različiti. Jovani jednostavno treba neki žešći muškarac, pravi Balkanac. Nije Nikola za nju.

Ko se najviše folira u kući?
- Najveći folirant je Arsa. Ima taj stil ponašanja, taj izgled.

Ko vam je favorit?
- Voleo bih da pobedi Milanče. On je jedan specifičan tip koji je veoma duhovit, prihvata šale na svoj račun, što nije tipično za Crnogorce. On prosto daje tu pozitivnu energiju i pravi je šoumen.

Rekli ste da su ukućani prilično aljkavi. 
- Ne znam da li zbog mog iskustva ili toga što svi oni mahom žive sa mamama i tatama, ali oni ništa ne znaju, ni jaje da skuvaju. Ja sam mislio da sam ja aljkav, ali kada sam ono video… Nemaju nikakav odnos prema ideji ovogodišnjeg „Velikog brata” - svetska ekonomska kriza. Bacaju se stvari, hrana, niko ne održava higijenu, ja sam se u jednom trenutku osetio kao budala koja ima dvanaestoro dece i Radašina.

Pre ulaska u kuću najavili su da želite da osporite da ste homoseksualac. To je pokrenulo priče o vašoj seksualnosti. 
- Nisam homoseksualac. Bio sam u situaciji da ispipam svoju seksualnost i kada je došlo do tog trenutka sve mi je bilo smešno, shvatio sam da me privlače isključivo žene. Nisam gej, ali nemam problem sa homoseksualcima, doživljavam ih kao sav normalan svet.

O Manuelu i Sandri
Karlo ima štošta da zameri ukućanima.
- Radiša nema osnovnu kulturu higijene. Da ne ulazi u bazen ne bi se ni okupao - kaže Karlo i objašnjava da nema lepo mišljenje ni o Sandri ni o Manuelu.
- Manuel me je nervirao svojom glupošću. Ja sam ga provocirao.
Seksi Sandra je ćurka, ja sam joj i rekao šta mislim. Prosto, ne volim tu vrstu muzike koju ona peva. Pevao sam ja i narodnjake, ali oni ne znaju ni za jednu drugu vrstu muzike. Ništa ne znaju.
Ljubav Nikole i Jovane
Iako su se pre nekoliko dana posvađali, ljubav između Nikole i Jovane se nastavila. Nikola se, naime, pre neki dan užasno naljutio na simpatičnu Kraljevčanku zato što je, između ostalog, dozvolila Manuelu da je dodiruje. Po Karlovom izlasku, Jovana je priznala da gaji osećanja prema Nikoli:
- Zaljubila sam se u tebe! - rekla je Jovana, a Nikola se zapitao: „Pa šta ćemo ti i ja?”
Usledio je poljubac.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.