Po svoj prilici, najave da će ukućani „Velikog brata" u ovoj sezoni gledaoce obradovati i seksom, sve su bliže ostvarenju
Prvo veče su nas poljupcima u krevetu iznenadili frizer Karlo i lepa Makedonka Violeta, trećeg dana poljubili su se Jovana i Nikola, četvrtog dana su se Vladimir, poznatiji kao Arsa, i Danica grlili kada je DJ iz Užica ispričao potresnu priču o svom ocu alkoholičaru, a na kraju petog je došao red i na Seksi Sandru i Manuela.
Iako je od samog početka rijalitija izgledalo kao da će najprovokativnija ukućanka biti plesačica i pevačica Sandra, već u prvim satima boravka „potukla" ju je Violeta (19), poljubivši se sa Karlom (32).
Šanse da „dođe do izražaja" su se smanjivale kada je drugog dečka u kući „pokupila" Jovana, ali nada da će biti fatalna makar jednom muškarcu porasla je onog trenutka kada su je zabolela leđa.
Nakon gledanja nominacija i ubacivanja momaka iz Živinaca u kuću, Sandra je zamolila momka sa kojim već nekoliko dana „razmenjuje poglede" Manuela, da je izmasira. Iz dnevne sobe su se preselili u spavaću, gde je Manuel prvo seo na nju, a onda pokušao da je izmasira.
Masaža je bila prejaka, preslaba, rečju nestručna, ali i prekinuta kada su videli da ih iz kreveta gleda Radiša. Kako se ne bi osećao neprijatno, ili oni sami, prekinuli su masažu, razmenili sa njim nekoliko reči, a onda nastavili sami da pričaju u krevetu i razmenjuju nežnosti.
Kasnije su se „razišli", ali kada je došlo vreme za počinak, Sandra ga je pozvala da se vrati kod nje u krevet i rekla ostalima da ga pušta da leži pored nje samo deset minuta, jer želi da mu „udara čežnju".
Akcija u Aleksincu: SMS Radašinu za našu poljoprivrednu opštinu
Građani Aleksinca su se udružili i pokrenuli akciju sakupljanja novca kako bi pomogli svom sugrađaninu Radiši Miljkoviću, zvanom Radašin, da što duže ostane u kući „Velikog brata". Sakupljena sredstva će da iskoriste za kupovinu kredita kako bi poslali što više SMS glasova i tako spasli Radašina od izbacivanja.
Miodrag Markić, jedan od pokretača ove inicijative, kaže da njihov Radašin predstavlja najjeftiniju i najefikasniju reklamu Aleksinca kao poljoprivredne opštine, radnika i seljaka.
- Svakoga dana milioni gledalaca gledajući Radašina u VB čuju i za Aleksinac. To treba da iskoristimo i obezbedimo da naš Radašin bude što duže u kući. Ukoliko prođe u drugi i treći krug glasanja, pokrenućemo i svojevrstan fan-klub kako bi svima koji smatraju da je Radašinu mesto u VB pružili mogućnost da saznaju sve što ih bude zanimalo o njemu. (M. M.)
Нема коментара:
Постави коментар
Vaš komentar: