Latest News

RAZGIBANA EVA!


BIVŠA PEVAČICA GRUPE LUNA KRISTINA ČANKOVIĆ POKAZALA DA JE U TOP FORMI TOKOM ODMORA NA ZLATIBORU
Pauzu između nastupa i snimanja prvog solo albuma Kristina Čanković iskoristila je da skokne do Zlatibora i napuni baterije za predstojeću sezonu. Nekadašnja pevačica grupe Luna osunčala je svoje vito telo na planinskoj lepotici, gde je ostala pune dve nedelje.
Nekadašnja balerina provodila je sunčane dane u kupaćem kostimu koji je otkrivao sve njene atribute, a kao rekvizit za fotografisanje iskoristila je jedan veliki list, pa su je prijatelji prozvali „Eva sa Zlatibora“, komentarišući da joj fali samo Adam.
Da je i dalje u odličnoj formi Kristina je pokazala kada je u trenutku napravila špagu, a o svom boravku na planini i provokativnim fotografijama kaže:
- Kada god su mi potrebni mir i izolacija od brzog života ja pobegnem na Zlatibor. Tamo odmorim i telo i dušu i napunim baterije za sve poslove koji me očekuju. Ove fotografije su napravljene za privatnu arhivu, ali su se dopale mojim prijateljima, pa sam rešila da ih podelim s drugima na svom profilu na Fejsbuku.  

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.