Latest News

Policajac se ne seća kako je ispalio kobni hitac

Policajac se ne seća kako je ispalio kobni hitac

Beograd - Miljan Raičević (25), pripadnik Interventne jedinice beogradske policije, izjavio je juče na početku suđenja u Okružnom sudu u Beogradu da nije želeo da ubije Đorđa Zarića 19. marta ove godine u Ulici omladinskih brigada u Novom Beogradu, kao i da se ne seća kako je njegov pištolj opalio. 

- Nisam hteo da dođe do opaljenja jer sam sve vreme prst držao na ramu pištolja kako pravila službe nalažu, niti sam želeo takvu posledicu. Sve se desilo munjevito i bio sam u potpunom šoku - rekao je Raičević.
Optužnica Okružnog tužilaštva tereti Miljana Raičevića za ubistvo s umišljajem za koje je zaprećena kazna zatvora od pet do 15 godina, zato što je „ispalio smrtonosni hitac u Zarića s razdaljine od pet centimetara, iako situacija nije iziskivala silu“.
Iznoseći odbranu, policajac je detaljno opisao šta se dešavalo kobne večeri.
- Patrolirali smo Ulicom aleksinačkih rudara u smeru prema hotelu „Jugoslavija“ kada smo ugledali vozilo koje se kretalo velikom brzinom u suprotnom pravcu. Pomislili smo da se radi o vozilu „reno megan“ koje se često krade na teritoriji Novog Beograda. Vođa patrole Nikola Ivanović uključio je svetlosnu i zvučnu signalizaciju i krenuli smo u poteru za vozilom kako bismo izvršili kontrolu osoba koje su se nalazile u automobilu - rekao je Raičević. On je naveo da mladići u automobilu nisu hteli da se zaustave i da su bežeći prošli kroz tri crvena svetla.
- Svi smo izašli iz vozila i repetirali pištolje. Rekao sam: „Policija“! „Izađite iz vozila“!, ali je suvozač Zarić ostao da sedi u vozilu. Ponovio sam naredbu, a suvozač se sagao i izgledalo je kao da traži oružje. Kada sam levom rukom krenuo da otvorim suvozačeva vrata, Zarić je naglo otvorio vrata koja su me udarila po desnoj ruci u kojoj sam držao pištolj. Zarić je tada iskočio iz vozila i krenuo da me napadne iako nije imao ništa u rukama.
U jednom trenutku napravio je prehvat i sa obe ruke je uhvatio zglob pištolja. Okrenuo se svojim desnim bokom prema meni tako da je cev pištolja bila uperena prema gore. Tada je došlo do opaljenja. Napravio sam korak nazad i video da pištolj nije u mojim rukama - objasnio je Raičević.
Na jučerašnjem suđenju svedočili su Zarićevi ujak i ujna, kao i njegova devojka Jovana. Ona je ponovila raniji iskaz iz policije i istrage da su se oni vraćali sa jednog od beogradskih splavova i da je ona upravljala Zarićevim automobilom, jer je on bio u alkoholisanom stanju, dok je njega vozio prijatelj. Suđenje za ubistvo Đorđa Zarića nastavlja se danas kada bi trebalo da svedoče Raičevićeve kolege.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.