Latest News

Prvi izbačeni ukućanin Karlo Zagorac!


Prvi izbačeni ukućanin iz ovogodišnjeg "Velikog brata" je Karlo Zagorac. Ko će izaći iz kuće ovoga puta nominovala je publika, ali su konačnu odluku doneli ukućani. Nominovana je bila i Banjalučanka Indiana, koja se za dlaku provukla. Za Karla su glasali Tanja, Vladimir, Manuel, Sandra, Radiša i Admir.
- Moram priznati da sam šokiran što sam napolju - prva je Karlova reakcija po izlasku.
Zagorac nije ostao dužan onima koji su ga nominovali, pa je odmah osuo paljbu po njima. Za Manuela Karlo kaže da je tupav, Sandru je nazvao ćurkom, a za Vladimira misli da se najviše folira. Radiši je za ovih nedelju dana zamerio što ne vodi ličnu higijenu i od njega su svi dobili lišajeve pošto se brisao sa svačijim peškirom.
Gledaoci su bili svedoci i suza mlađane Viki, koja je pred publikom izjavila ljubav izbačenom Karlu. Prema svemu sudeći, ni njemu nije svejedno.
- Zaljubio sam se i mislim da će ova priča potrajati. Odmah da vam kažem - ona je mene smuvala. Sve se desilo iznenada. Zato mi je i super. Svestan sam da je mlada i zato nisam hteo ništa odmah. Ali, siguran sam da se ne bih libio seksa, pa čak i pred kamerama. Posle poljupca sa njom nisam više video druge žene - iskren je Zagorac.


Karlo je rekao da mu je učešće trebalo da razbije predrasude o sebi, i da bi se ponovo vratio u kuću. U njoj mu je najviše prijalo druženje sa đetićem Milanom. Za druge je rekao da su grozno aljkavi.
(N. I.)

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.