Latest News

NEĆU DA SE ŽENIM!


HRVATSKI PEVAČ OTKRIVA KAKO NE PLANIRA DA SVOJU DEVOJKU DANIJELU MARTINOVIĆ ODVEDE PRED OLTAR
Markantni Dalmatinac Petar Grašo početkom oktobra nastupiće dva dana zaredom u beogradskom Sava centru. Svi oni koji vole nežne rime moći će 1. i 2. da vide i čuju hrvatskog pevača, koji u razgovoru za Kurir otkriva kako ne planira da svoju dugogodišnju devojku i koleginicu Danijelu Martinović odvede pred oltar, kao i koje srpske kolege posebno ceni...
Šta očekujete od koncerata u Beogradu?
- Očekujem lepo druženje s publikom, pozitivnu atmosferu i mnogo kvalitetne muzike, kao moj poklon Beograđanima.
Godinama ste u vezi s koleginicom Danijelom Martinović. Da li planirate brak?
- Formalnost na papiru nam ništa ne znači, nama je lepo i ovako. Ništa ne planiramo, sve se desi spontano, pa tako ni brak ne planiramo.
Zbog čega niste spojili lepo i korisno, pa kao gosta na koncertu pozvali devojku?
- Ne volim da mešam poslovno i privatno. Ona je veliko ime naše scene i iza sebe ima dobru karijeru. Posao diktira takav trend da se Danijela i ja nekada ne viđamo po mesec dana.
Koji pevači su po vašem ukusu?
- Veoma mi se dopada Nina Badrić, koja će biti i gost na mom koncertu. Severina je kompletna, a ona je i moja velika prijateljica. Od vaših izvođača sviđaju mi se Aleksandra Radović i Vlado Georgiev, koji imaju svoj pečat u muzici.  

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.