Latest News

Radišina supruga : Moj Radiša pobegao u VB da ne bere kukuruz!


Plašim se da će me prevariti u kući. Sumnjiva mi je ona plavuša, mnogo mu se primiče. Zovem ga na mobilni, ali je nedostupan, žali se Radišina supruga Zlatka



Radiša i Radašin - ko jaje jajetu!
Radišine komšije kažu da on ne imitira Radašina iz serije „Selo gori, a baba se češlja", već da je oduvek bio takav.
- Radiša je uvek bio takav kakav je sad. Uvek se tako oblačio i ponašao. Kad smo videli Radašina u seriji, pomislili smo „Evo ga naš Radiša" - kaže jedan od komšija Miljkovićevih.
Supruga Zlatka tvrdi da Radiša obožava da bude u centru pažnje.
- Ja nisam bila za to da ide u „Velikog brata", ali on je zapeo i nisam mogla da mu zabranim. Mnogo voli da bude na televiziji. Učestvovali smo u emisijama „Ludi kamen", „Ćao, Darvine" i „Menjam ženu". Novosađanki, učesnici emisije „Menjam ženu", mnogo joj se dopalo da bude sa Radišom, nije htela da ide. Rekla je da joj je ovde lepše nego u Vojvodini - kaže Zlatka.

Radiša Miljković (50), alijas Radašin, pobegao je u rijaliti-šou „Veliki brat" da ne bi brao kukuruz u svom selu Ljupten, otkriva njegova porodica! Press je posetio suprugu, sina i snahu kontroverznog učesnika šoua, koji tvrdi da ne može da zamisli život bez žena i seksa. Zbog toga Radišina žena Zlatka poručuje da „ne skida oči sa televizora" čim počne „Veliki brat", jer strahuje da bi je muž mogao prevariti.
- Radiša je promenio mnogo žena, ne bi me čudilo da mu neka tamo zapadne za oko. On je veliki ljubitelj žena, navikla sam da stalno ima poneku. Šta da radim, tešim se - kad voli tuđe, voli i mene. Mada, nešto mi je sumnjiva ona plavuša što je s njim u „Velikom bratu" (starleta Jovana, prim. ur). Odmah je počela da mu se primiče. Gledam ga svako veče da vidim šta radi, zovem ga i na mobilni, ali je nedostupan - žali se Zlatka.
 Radišina supruga otkriva da je njegova ljubav prema ženama tolika da se jednom zbog nje zamalo nije udavio.

Porodica ga ipak podržava... Supruga Zlatka, unuka i snaja

- Jednom smo bili u Zadru na moru. Moj Radašin video jednu Kruševljanku, pa ušao za njom u more. Ona pliva, a on za njom iako je neplivač! Počeo da se davi, jedva su ga izvukli - priseća se njegova supruga.
Radiša i Zlatka venčali su se kad je njoj bilo 18, a njemu 17 godina.
 - On je bio na Kosovu kod rođaka, pa smo se tamo upoznali. Odmah smo se zavoleli, a ja sam krenula za njim u Ljupten. Pošli i moji roditelji  da vide gde ću da živim. Kada su videli kakva je sirotinja i da ih je u kući jedanaestoro, rekli mi da se odmah vratim. A ja nisam htela - priča Zlatka.

Нема коментара:

Постави коментар

Vaš komentar:

TABLOIDO Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Аутор слика теме: Bim. Омогућава Blogger.